Volgers

woensdag 26 oktober 2022

Sint en Piet

Goedemorgen,

De Sint met zn Pieten komen bijna weer aan in het land en dan is het tijd om je schoen weer klaar te zetten. En liefst zo'n groot mogelijke schoen want dan kan er veel in.


Deze schoen is van Dutch Doobadoo en het  leuke design papier van Studio Light Pietenpost.


Er zit ook velletjes in met labels, ik heb er in geknipt en daar deze schoon mee opgepimpt.
Want niks is leuker om een vrolijke schoen klaar te hebben staan.



Verlanglijstje erbij, 2 heerlijke wortels en een natuurlijk een tekening.


Op de banners heb ik tekst geplakt die ik ook van een label afgehaald had.

Zeer leuke tijd voor de kids en was leuk te maken deze schoen.
Hij is in het echt te bewonderen bij CreaBri in Schijf.

Groetjes en heb een leuke dag,

Elly

fb pagina:


 

19 opmerkingen:

  1. Echte Sinterklaas kaart leuk gemaakt Elly, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! wat een leuke kaart en wat is er veel leuks op te zien. Die kleine banners en de zool met dit mooie designpapier, Ik zou wel weer even kind willen zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Elly, wat een leuke schoen voor Sint en Piet. Ik ben door drukte (en vermoeidheid) al een tijdje niet meer hier geweest. Ik heb je blog even bekeken en wat jammer voor je dat je afscheid hebt moeten nemen van je trouwe viervoeter. Hopelijk heeft je reis wat voor afleiding gezorgd. Lieve groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke schoen met deze teksten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave schoen leuk dp en leuke details heb je gebruikt,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij jou kunnen Sint en Piet al langs komen. Je hebt een prachtige schoen versiert.
    Er komt weer een gezellige tijd aan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wát een gave creatie Elly! Zo leuk gedaan met alle details, de schoen heeft zelfs een veter gekregen! 😀 Dit zal nog wel veel bewonderende blikken gaan krijgen... Ik heb zelfs al kruidnootjes gegeten, vind ze zo lekker...
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige schoen heb je gemaakt , die ga ik ook aanschaffen .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Elly
    Mooie schoen heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super gaaf gedaan Elly!
    Zo leuk dat je de schoen hebt gebruikt....ik ga hem morgen bewonderen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie sinterklaas schoen Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave schoen heb je gemaakt, echt heel stoer,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat origineel.
    En heel leuk, zeker de vele toevoegingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk weer Elly. Jij weet er altijd zo'n perfecte creatie van te maken met al de details

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke creatie, een mooi gevulde schoen…prachtige gemaakt en besef dat ik er ook aan moet beginnen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs gave en originele schoen!
    Door het warme weer zou je bijna vergeten dat de Sint al bijna weer naar ons landje komt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke deze sint en piet schoen. Ik ben er ook mee bezig met de nieuwe stempels van Joy!Crafts. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen