Volgers

maandag 24 oktober 2022

Card in a box

Hoi hoi,

in september had Renate een live gedaan van een card in a box.

Ik had deze ook meegedaan...nou ja ik doe niet graag mee maar maak het meestal daarna of later. Liever kijk ik graag eerst mee van hoe en wat. Merk dat meerdere dat vaak hebben.

Maar deze ligt dus al even klaar, en kan hem nu laten zien aan jullie.


Het leuke van dit doosje is dat hij wat breder is dan dat hij diep is.
Heb hier het dsp van Stamperia en de elementen van Craft O Clock gebruikt.


Deze creatie is gemaakt voor iemand die ook van hobbyen houdt.


Happy Birthday is van Ali.


Randpons, merk weet ik niet en de mini bloemetjes van Joy!Crafts met in het midden Nuvo drops, antique rose.


Deze tekst is van Craft Emotions.


Hartje een van mijn eerste snijmallen van Boekenvoordeel. Lekker een oudje dus.

Het is heel mooi dsp, ook qua kleur.


Vele groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl

 

15 opmerkingen:

  1. Een super mooie card in a box Ellie
    De kaart hieronder is ook zo mooi!
    Je hebt prachtige foto's van Spanje en fijn dat je toch hebt genoten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zoals gewoonlijk weer een prachtige creatie Elly, helemaal op jouw manier mét mijn ieniemienie lievelingsbloemen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, supertof doosje heb je gemaakt ! mooi, er is veel op te zien
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige card in a box met mooie details!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hij is weer super Elly, ik doe nooit op het moment mee word ik echt nerveus van, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Elly
    Deze boxkaart, leuke details en die leuke mini bloempjes er weer bij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk zeg, ik maak, als ik ze maak een vierkant, maar dit geeft weer een heel ander effect.
    Goed idee om eerst de live te bekijken en pas daarna te gaan maken, dan weet je wat de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super gave boxcard is dit
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig weer Elly, dit gaat zeker erg gewaardeerd worden door de ontvanger! Mooi DP heb je ook gebruikt. En je bloemetjes weer... 🙂
    Hele fijne dag vandaag
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie card in a box, leuk gevuld met alle hobby spulletjes leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige card-in-a-box heb je gemaakt met heel mooi papier, lief met de kleine bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Card in a Box en zoveel leuke details erop verwerkt, TOP.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen