Volgers

zondag 23 oktober 2022

Ik denk aan je

Goedermorgen,

ik dacht ik zal weer eens gaan kleuren met distress ink, hier was ik ooit mee begonnen, maar omdat ik het zo weinig doe blijft dit moeilijk, voorkeur gaat bij mij uit naar de alcohol markers.

Ook mijn inspiratie is al een tijdje weg...vele creaties stonden al ingepland, en daar hier rondom huis toch het een en ander te doen is, heb ik vaak geen zin meer om mijn hobbykamer in te duiken. Dit zullen velen wel herkennen en dan maar aan toegeven...het komt vanzelf wel weer terug gok ik.

Dit kaartje is gemaakt nog voordat ik naar Spanje ging...wie weet kom ik vol inspiratie er weer van terug.


Dit design papier is van Craft O Clock Afternoon Walk.


Beetje gespeeld met een mask van Dutch Doobadoo de spinnenweb, wat aangezet met een witte gelpen.
De tekst is van Marianne Design.


Deze leuke teckel komt uit een stempelset van Joy!Crafts Teckel.


Uit het design papier heb ik nog een luikje uitgesneden en deze hierop gezet met een brad, zodat ik deze opzij kan schuiven en daaronder weer een tekst gestempeld.


Groetjes,

Elly

fb pagina:


 

12 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met de leuke teckel en grappig detail met het schuivende luik Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk heb je dit gedaan, mooi met de witte gelpen stukjes aangezet. De inspiratie zal weer terug komen daar ben ik van overtuigd het zit in je. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hetzelfde probleem Elly, ik krijg met moeite elke week een kerstkaart klaar en dat is het dan, nog steeds niet echt fit, maar jij maakte een mooie kaart met de grappige teckel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat luikje op deze manier.
    Je hebt de teckel wel mooi schaduw en licht inval gegeven, da's goed gelukt vind ik.
    Lastig hè, dat kleuren, ik kleur juist niet met alcohol markers, kon er niet mee overweg en heb ze weg gegeven.
    Wat een leuke teckel zeg, het kleine bloemetje in zijn bakkie, wat lief is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke teckel, wat staat ie daar lief te wachten voor de deur, ik vind inkleuren heerlijk ook het liefst met markers
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kleuren is je goed afgegaan hoor Elly, je hebt hier een fijn geheel van gemaakt!
    Nog een mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Elly
    Leuk dat schuifluikje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een super leuk kaartje. Vervelend dat je even geen inspiratie hebt. Soms staat je hoofd er echt niet naar. Hopelijk komt het gauw weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg! Dat luikje is enig! EN die zin komt wel weer terug hoor!

    BeantwoordenVerwijderen