Volgers

zaterdag 22 oktober 2022

Vakantie

Hoi hoi,

ik loop ontzettend achter bij iedereen, maar hoop volgende week de draad weer wat op te pakken...ondertussen is manlief ook met van alles bezig in huis waardoor ik daarna mag gaan soppen... 

Maar mijn vakantie is super geweest, ging met verdriet weg...maar heb echt genoten, manlief had het zeer slecht en die klap kreeg ik weer toen ik thuiskwam, in een leeg koud huis, zonder dat iemand me tegemoet kwam...Hij is er nu aan gewend dat Gizmo er niet meer is..ik heb zeer veel afleiding gehad in Spanje.

Ook stonden er thuis mooie kaarten die we gekregen hadden. mijn man had al foto's doorgestuurd naar mij, maar in echt zien is zoveel mooier.

Bedankt Wilma, Renate en Anita, jullie had ik al bedankt maar bij deze nog een keer.

Ondertussen staat Gizmo ook weer in huis, woensdags was hij gecremeerd en vrijdags mocht mijn man hem weer ophalen in een mooie urn die we met z'n drieën hadden uitgezocht. Voor onze jongste dochter was het zeer moeilijk ook, die wilde haar vakantie gaan afbreken, maar wij zeiden daar krijg je spijt van en je bent toch te laat om overal bij te zijn. Nu laten we Gizmo zijn mandje met zijn lievelings knuffels staan totdat ze thuis komt..

Ik heb een aantal foto's wat ik laat zien van Spanje, ik heb er echt tig geschoten...dus hier maar een kleine inpressie, ook heb ik er een aantal op Polarsteps gezet, en daar staat meer tekst bij.

Deze blogbericht is even snel snel gedaan. Het was in Spanje was echt super, 30 graden.



En dit is het achterkant van het huis in Aspe van onze vriendin en haar man.
Een geweldig mooi huis, heerlijk rustig en in een niet toeristische plaats. Wil er nog een keer terug heen met mijn man.


Kerk in Noveldo.


Uitkijkpunt in Santa Pola. Kijkt over de zee.


Dit was avonds bij onze vriendin waar we logeerden, ze had het brood zelf gebakken, hmmm. 


Witte stad Altea.



Palmenpark Parc Municipal in Elche.


Basilica de Santa Mariac, met een toren van 37 meter hoog.


Bananenplant, wat ook in het palmpark stond.


Uitzicht in de toren die ik beklommen had met zijn 160 treden, de andere dames bleven beneden, die waren iets slechter ter been. Was ook een zware klim en warm.
Hier had je zicht op het bekende palmbos in Elche.

Vele groetjes,

Elly


11 opmerkingen:

  1. fijn dat je toch een goede vakantie hebt gehad, het zal nog wel even duren maar dat krijgt een plaatsje, mooie foto's Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het juist wel goed is geweest om op vakantie te gaan, dat gaat wat afleiding.
    Alhoewel het natuurlijk niet fijn was voor je man, zonder jou en zonder Gizmo thuis komen.
    Wat een mooie foto's, wat een prachtige vakantie hebben jullie gehad.
    Nu lekker nagenieten en wennen aan de nieuwe thuis situatie, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto’s van je vakantie weekje en snap dat je dit nog een keer samen met je mannetje wil doen Elly!
    Veel sterkte met deze verdrietige situatie meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie foto's van je vakantie, fijn dat je er toch van hebt kunnen genieten ondanks de situatie thuis
    sterkte gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Elly
    Zal inderdaad een goede afleiding zijn geweest, hopelijk kun je alles goed verwerken, sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooie post gemaakt Elly en hele mooie foto's geplaatst. Het ziet er inderdaad uit als een fantastische vakantie, ondanks alles... Fijn dat je zoveel afleiding hebt gehad. En dan nu weer wennen aan de dingen van de dag en de nieuwe situatie... sterkte.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie omgeving om vakantie te vieren. Zal raar geweest zijn om zo thuis komen. Sterkte.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto`s fijn dat je hebt kunnen genieten van je vakantie. Het blijft een groot gemis je trouwe viervoeter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Afleiding is een goed medicijn..Maar als je dan weer thuis bent, voel je het even extra, lijkt me.
    Mooie foto's heb je gemaakt. Spanje is een prachtig land!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's en fijn dat je wat afleiding hebt gehad😍
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's Elly, fijn dat je het zo naar je zi hebt gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen