Volgers

maandag 31 oktober 2022

So sweet

Goedemorgen,

wat ook nog op mijn bureau lag te wachten was deze papierlijn van Dutch Doobadoo craftykit.


Het is zo'n zoete lijn en met de lieve gnomes erbij ben je zo verkocht toch?



De gnomes kun je zo uitdrukken de elementjes moet je nog wel even knippen.
Langs de randen heb ik wat gedoodeld, de tekst so sweet...de kleur is zoet, de snoepjes zijn zoet, dus past precies hierbij.
De leuke gnome heeft lieve post bij zich, wat zou het zijn?
Dat zie je als je de label uit het zakje haalt.


Deze tekst is van Marianne Design.



En hier de labels die er inzitten.


Schattig he dit poppetje, ze raakt verlegen van de tekst, deze tekst is ook van Marianne Design maar wel een andere set.


En kijk de gnome heeft een mooie hartjesballon voor zijn vriendinnetje.

Je kunt er alle kanten mee op met deze lijn.
De labels zijn gemaakt met de Vaessen labelpons.

Deze creatie is heel snel uit mijn handen gekomen op een middag.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



17 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie Elly, zo ontzettend lief allemaal xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig leuke snoeppot en die is goed gevuld met leuks en lekkers! Heel mooi Elly!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat een leuke kaart met dit leuke designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze creatie, Elly
    In mooie zoete kleurtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en vooral de mooie teksten vallen mij op.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wát een mooie en heerlijke kaart met al die zoetigheid Elly! Dit heb je weer prachtig gedaan, ziet er ook lief uit dit!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is inderdaad heel cute. En de teksten passen hier ook leuk bij. Moet zelf ook eens gaan investeren in teksten☺️☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creatie met de zoete kleurtjes en schattige labeltjes met de leuke plaatjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow superleuk gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie Elly....het is inderdaad een hele mooie papierlijn!
    Ik heb de leuke sinterklaasschoen niet gezien bij Creabrie....maar ik was daar inderdaad in de ochtend al.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een keileuke kaart heb je gemaakt, ik ben helemaal niet van de gnomes maar deze vind ik wel heel schattig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw zo zo leuk Elly en dat komt zomaar uit je 👐 Mooi hoor de gnomes en de zoete kleurtjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverds, die Gnoomes.
    Die oogjes, smelt smelt.
    Wat een mooie zoete lijn is dit, het water loopt mij in de mond, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke gezellige kaart!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen