Volgers

zondag 30 oktober 2022

Thank you

Hoi hoi,

ik ben met een voor mij nieuw merk aan de slag gegaan Altenew, en deze bedankt kaartje gemaakt.


Een zeer eenvoudig kaartje is het geworden. 
Heb er links en onderin rillijnen erin gedaan als accentjes.


De tekst zit ook bij deze mooie bloemen stempel.


for beiing my friend.


Als je goed kijkt dan heb ik wat gespetterd, en dat heb ik gedaan met struktuurpasta.
Deze bloem heb ik opgebouwd met een stencil SKU-ALT7386 en daar deze inkt voor gebruikt,
 Rose Petal.
Dus als je inkleuren moeilijk vind dan is dit zeer leuk en gemakkelijk om te doen, 
en met een super effect.

Ook heb ik ze natuurlijk ingkleurd (die zul je later misschien nog terugzien ergens) en ik moet je zeggen dat ik deze inkt (op waterbasis) zeer fijn vind kleuren, veel lekkerder dan de Ranger wat ik normaal gebruik als ik met inkt wil inkleuren.
De blaadjes daar heb ik wel distress ink voor gebruikt, de kleuren Peeled Paint en Bundled Sage.

Hieronder laat ik zien hoe de opbouw met die stencil is, ik begin altijd met de lichtste kleur en zo werk je het verder uit naar donkerder.





Heb een mooie zondag,

Groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl

CreaBri



 

15 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg, deze stempel en inkt. Leuk dat je dat even laat zien, hoe het werkt. Ik vind het een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk en zo mooi ingekleurd, leuk dat je laat zien hoe jij het doet. Schitterend kaartje Elly, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoe je aan die mooie kleur komt Elly, het is een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig rustig kaartje, Elly
    Mooi ingekleurd mt deze inkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je zeker mooi gekleurd, dat was het eerste wat ik dacht toen ik je kaart zag.
    Leuk om te zien hoe je hebt het gedaan.
    Je hebt dus een nieuw merk ontdekt..... oh jee!! (Nu moet je vast weer spullen kopen😇)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en mooi gekleurd. Het merk ken ik wel, maar de inkt niet!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje met deze stempel en een duidelijke uitleg hoe je te werk bent gegaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de mooie bloemenstempel mooi ingekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig. Ik hou van dit soort kaarten.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel iets anders maar ook keigaaf Elly, heel leuk dat je deze inkt ook zo fijn vind
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie fleurige kaart is dit geworden Elly. Leuke details dat spetteren en die rillijntjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met een prachtige bloem, leuk om te zien, hoe het tot stand is gekomen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Elly,heerlijk he dat kleuren, ik ga het ook weer oppakken al veel te lang niet gedaan.
    Grappig dat iedereen weer anders kleurt he,ik kleur juist van donker naar licht.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt deze bloemen prachtig ingekleurd Elly en er een hele mooie kaart mee gemaakt!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank jullie wel allemaal. Deze bloem is niet ingekleurd, dit is met een mask en een borsteltje gedaan. Wat ik wel ingekleurd heb ik nog niet laten zien...en als ik inkleur is het altijd van donker naar licht, dus net andersom als met deze techniek.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen