Volgers

zondag 11 december 2022

Boekje met tags

Goedemorgen,

hier mijn reminder voor de challenge 174 bij KIC Alles mag behalve een kaart. Heb ik ervoor gekozen een klein boekje te maken met tags erin.


Voor mijn verjaardag had ik mooie luxe paperblocks gehad van mijn vriendin, deze komen van de Action en daar heb ik deze kerst creatie mee gemaakt. Alles komt uit 1 blok.


Heb nog wel overal wat gedoodeld.


Hoe die dit boekje gemaakt heb is gewoon met een broodzakje van de Jumbo. En deze had ik weer van Renate gekregen een stapeltje.



De tags zijn gemaakt van een grote stans van de Action, deze om gevouwen en zo kun je hier weer een tag insteken. De kleine tags zijn met de Vaessen tag pons gemaakt.



De linkse stempel is van Joy!Crafts en de rechtse van Studio Light, En heb bij beide een tabje eraan zet, deze zijn van Studio Light.


Hier zie je dus duidelijk dat het een zakje is.


De sterrand is ook van de Action.


Deze tab heb ik ook eens gekregen, deze maak je aan zakjes waar je snoepjes indoet ofzo.
Ik vond hem leuk om het zo te gebruiken. Daarboven op een ster van Craft Emotions.


En hier bovenin een sneeuwrandje van Joy!Crafts.

Dit is zo leuk om te maken,  als ik eenmaal bezig ben met zoiets ben ik bijna niet meer te stoppen.

Wens jullie een mooie zondag.
Ennnnn ik ben alweer bezig mijn hobbykamer in te ruimen.

groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:


11 opmerkingen:

  1. Een prachtige reminder Elly. Leuk dat je die grote stans omgevouwen hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er veel leuks te zien op je prachtige creatie en je hebt je fantasie goed de vrije loop gelaten om je producten goed te gebruiken. een juweeltje om naar te kijken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n prachtige creatie weer Elly! Heel mooi gedaan dit en ik herken wel dat je dan bijna niet kunt stoppen... 😀
    Hele fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge wat is jouw man snel!! Nu de vloer er alweer in? Fijn hoor. Je boekje voor je vriendin is erg leuk. Dat papierblok heb ik net gisteren gekregen! Inderdaad heel mooi en leuke plaatjes erin. Ik wil er meteen uit beginnen met kaartjes, eigenlijk. Maar ik moet nodig de kerstkaarten gaan schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooi album gemaakt met dat mooie papierblok Elly. Ik zie wel dat jij ook spulletjes bewaard die je later weer gebruiken kunt, zo herkenbaar. Leuk dat er ook broodzakjes aan te pas komen, daar heb ik ook wel eens mee gewerkt. Heerlijk toch dat je jezelf zo kunt "verliezen" in je hobby.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende reminder Elly, heel gaaf geworden en zulke leuke details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie , Elly
    Je bent verwend!
    En wat fijn dat je hobbykamer alweer klaar is, snelle actieve man heb je!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi boekje en leuk om de grote stans zo dubbel gevouwen te gebruiken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave creatie! Leuk dat kleine envelopje.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee is dat toch, om de grote stans te gebruiken en dat dan dubbel te vouwen.
    Mooie kleuren, ik ben gek op dat groen (Jade groen, onze dochter heet Jade, dus kan niet anders)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuk dit mooi gevulde boekje Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen