Volgers

maandag 12 december 2022

Kerstkoker

Goedemorgen,

ik was 2 weken geleden ook aan de slag gegaan met deze kerstkoker. Ook dit stond op mijn verlanglijstje om te maken, we zagen hem voorbijkomen bij Janet Blauw op fb, en ook Elisabeth Craft gaf er een live mee op fb, maar die had ik nog niet gezien tot het eind.


Ik weet niet waar blogger mee bezig is, maar hij zet alle foto's precies op de verkeerde volgorde, wat ik ook doe, hij plaatst hem telkens onderin...dus bij deze..



Hier dan de achterzijde van de kerstkoker, ik heb dsp van Stamperia hier gebruikt.



Ook alle elementen komen uit het dsp. De poinsettia is van Marianne Design.


Sisal achter de kerstman geplakt, geeft een speelser effect.


En hier de vooraanzicht, ik had hem iets schuiner moeten fotograferen dan zag je beter dat het een koker is. Ik ga de koker vullen met lekkere chocolade en heb deze kado gegeven aan CreaBri. 
Dat met de chocolade had ik weer van Renate.

Wens jullie een fijne dag

groetjes,
Elly

fb pagina:




 

17 opmerkingen:

  1. Prachtig Elly....ook je boekje met tags is schitterend!
    Ja Blogger doet soms raar he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Elly wat een creativiteit, mooi papier en een prachtig cadeautje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie koker en mooi met designpapier.
    Klopt met Blogger en is mij ook al overkomen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige koker en leuk om cadeau te geven!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstcreatie, Elly
    Prachtig om kado te doen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Feestelijke creatie heb je gemaakt, leuke koker is het en heel mooi papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie weer Elly, heel mooi gedaan dit en je hebt superfijn DP gebruikt! Wat 'n mooi cadeautje!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag hem ook eerder voorbij komen ... wat een leuk model!!! Je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt Elly!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creatie heb je weer gemaakt.
    Het papier wat je hebt gebruikt past er heel goed bij.
    Bij CreaBri zullen ze dit vast erg weten te waarderen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook alweer zo ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is toch superleuk om zo op ideeën gebracht te worden! Wat is hij gaaf! Je raakt niet uitgekeken, zulke mooie details. Die zal vast een mooi plekje krijgen bij de ontvanger. EN gevuld met chocola...mmm.. goed idee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie Elly, met mooie papiertjes. Ja ik worstel ook soms met blogger en nog heel veel reactie's die toekomen op spam. Hele fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie creatie maakte je hier Elly,heel sfeervol en warm xx

    BeantwoordenVerwijderen