Volgers

maandag 19 december 2022

Hobbykamer

Goedemorgen,

en dan hier de foto's van hoe de hobbykamer geworden is, er moeten nog wel wat puntjes op de i gezet worden, maar dat komt allemaal wel goed nog.

 

 

Plafond en de muren worden gewit, zo heerlijk fris geworden.

 

Nieuwe vloer erin.

   

En hier dan alle voor en na foto's. De bovenste is zoals het nu is. Had geprobeerd alles vanuit dezelfde hoek te fotograferen.
Zoals je ook ziet moeten de plinten nog erop, en ik wil nog iets tegen die wand waar je de tafel ziet staan met mijn stansmachine. Een leuke foto of een gave klok, ik moet er nog tegenaan lopen.


En vanaf nu zit ik dus aan de schuine wand, enigste nadeel ik heb nu niks boven me hangen. Maar ergens geeft het wel een rustiger effect. En die kast die er eerst stond die staat nu op zn zij tegen een andere wand, maar dat kom je zo nog tegen hier.




Dit is een klein nisje, Heb hier een rolgordijntje hangen nog.



De schuif kasten zijn wel op dezelfde plaats blijven staan, en de vakkenkast is eraf.
Nu staat mijn fotostudio lager en hoef ik niet telkens de kruk op en af. Nu moet ik zelfs door mn knieën hihihi.



Hier dus allemaal wat beter te zien.




En dan hier de kastenwand, de kallaxkasten op elkaar en die andere op zn zij, plus heb ik nog een flinke rij plastic bakken, ook handig, maar dat gedeelte gaat nog een keer veranderd worden dat er een grote kallax ook voor terug in de plaats komt, stelde manlief zelf voor.



En hier sta ik bij de deur opening, en als eerste zie je dan mijn bureau, heb een leuk roze matje gekocht bij Ikea, want we wilden niet dat de vloer beschadigd zou worden door de stoel. Een plastic mat vond ik niks uit ervaring uit ons andere huis. En dit geeft ook wat meer sfeer.

Boven de verwarming heb ik nog ruimte om mijn borden van Ikea op te hangen, 2 stuks, ik had er 3, dus dat bekijken we nog...of ga die ene verkopen of we hangen hem nog ergens anders.

Ik ben zeer happy met hoe alles er nu uitziet. Met de plinten en nog wat extra stopkontakten zal het nog gaver zijn. Ook de lampen aan het plafond moesten nog gedaan worden (hangen inmiddels al). Moest ook anders als voorheen, want kwam nu niet meer uit met de kastenwand.

Het waren weer veel foto's, maar zo hebben jullie even een kijkje weer mogen nemen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

















































16 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie hobbykamer heb je nu. Hier kan je heel wat uurtjes heerlijk fröbelen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Elly wat een werk hebben jullie verzet, het ziet er prachtig uit!!, Zelf ben ik aan het twijfelen of ik er aan begin om de hobbykamer onderhanden te nemen. Geniet van je nieuwe hobbykamer fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is best een karwei, maar als je eenmaal begonnen bent ben je er misschien blij mee.

      Verwijderen
  3. Wat een gezellig hobbykamertje heb je ervan gemaakt Elly....alles ziet er mooi strak uit....dat werk fijn he!
    Heel plezier in je nieuwe hobbykamer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellige hobbykamer heb je nu daar kun je heel wat mooie kaartjes maken
    veel knutselplezier in je nieuwe kamer maar dat gaat wel lukken denk ik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een prachtige knutsel kamer Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow Elly
    Je hebt een knutselpaleis, wat zal je hier plezier van hebben!
    Kompliment voor je man wat is hij handig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het mooi geworden. Heerlijk alles netje geordend. Vind je het niet jammer dat je wel zo wat minder daglicht hebt op je bureau? Of was je al gewend zo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb idd zeer weinig daglicht zo, maar de indeling is nu zoveel rustiger dat ik dat er wel voor over heb. Heb hele goede daglicht lampen aan het plafond hangen en natuurlijk voor overdag mn bureaulamp.

      Verwijderen
  8. Wat leuk om even een kijkje in je prachtige nieuwe hobbykamer te mogen nemen Elly. Wat ziet het er gaaf uit nu! Hier zullen weer veel mooie creaties vandaan gaan komen! 😃
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat ik zo even een kijkje in je hobbykamer. Het ziet er erg mooi uit en het lijkt me zo handig. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergave geworden Elly, wat kun jij heerlijk aan de freubel zo! Krijg je nu ook extra inspiratie of juist niet omdat het even wennen is? Gaat vast goed komen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het mooi geworden en hier zul jij je vast goed vermaken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oo heerlijk plek heb je zo Elly ,geniet en freubelse !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen