Volgers

woensdag 21 december 2022

Warm Wishes

Goedemorgen,

vorige week hadden jullie ook al een koker gezien, hij is erg leuk te maken, en deze heb ik gemaakt voor de allerlaatste challenge bij Craft Sensations. Deze groep stopt ermee, las dat de DT leden verbaasd waren en het ook erg vonden. Heel jammer, want het was nu echt wel een leuke groep.

Vaak schoot het bij mij erin, en daar ik via Craft Sensations toch best gegroeid ben, trouwe volgers die meegegaan waren met mij, vond ik dat ik daar nog even iets moest plaatsen. (was DT lid in de beginfase).


Deze koker is gevuld met lekkere chocolade kerstballen, zag dit bij Renate en dacht ja dat is helemaal leuk, dus hup op de fiets even naar Roosendaal (dit bericht ook aangemaakt op 2 dec) was heel fris, maar wel even lekker. Had nog meerdere kleine boodschapjes nodig.



Deze label wel zelf gemaakt met de Vaessen label pons.




De achterzijde.


Alle materialen zijn natuurlijk van Craft Sensations.

Op kerstavond komt er nog een creatie online, ik had ipv een kaart iets leuks voor Renate gemaakt.


En afgelopen zaterdag waren we weer op pad geweest voor een trouwjurk, wat was het fijn in die winkel, voelde al zoveel beter...ze had 5 jurken aangehad, allen stonden ze prachtig, maar het was gelijk de allereerste al, dat zag je gelijk...iedereen (behalve de jongste dochter) in tranen. Dus het bestaat toch, dat gevoel hebben, het overkomt je gewoon. Ze heeft ook een ketting en armbandje erbij uitgezocht..oorbellen moesten besteld worden... Ketting kreeg ze van dr peettante. Het is echt een plaatje om te zien, maar daar iedereen nog een paar maanden op wachten.

Groetjes,
en geniet van deze dagen XX

Elly

fb pagina:


16 opmerkingen:

  1. Wat maakte je een schitterende creatie met de leuke spulletjes van CS Elly….ja dit was vreemd nieuws inderdaad, zal wel een geldkwestie zijn….ik vind het wel jammer maar gelukkig zijn de DT-leden te volgen…
    Wat een emotionele en mooie dag hadden jullie zeg,ben heel benieuwd naar je knappe dochter in bruidsjurk hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende koker heel mooi vind ik het een echte blikvanger. Ik stond perplex toen ik het las, volgens mij is er ook al verwijderingen van creaties van het CS blog. Heel jammer. Wat een mooie dag voor jullie om zo`n goed gevoel te hebben in de winkel, en dan ook nog slagen ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige koker heb je weer gemaakt en heerlijk gevuld met de chocolade.
    Wat vreemd voor de DT leden dat ze ermee gaan stoppen en ik heb er veel leuke ideetjes vandaan.
    Super fijn dat je dochter goed geslaagd is voor haar mooiste dag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie koker leuk dp heb je gebruikt en leuke details
    fijn dat jullie zij geslaagd voor een jurk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie. Ik sluit mij helemaal aan bij het feit dat het jammer is dat Craft Sentations gaat stoppen.
    Wat leuk dat je dochter geslaagd is voor haar trouwjurk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Elly, deze creatie weer! Dat heb je mooi gedaan zo. En HOERAA, geslaagd! Ook heel fijn, alweer een zorg minder... Wat de ene of andere winkel toch een verschil kan zijn.
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie koker ,het papier is ook zo prachtig .
    En heerlijk dat ze geslaagd is voor een jurk ,ja je moet echt de vibe erbij voelen he met de jurk !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie koker met een lekkere vulling heb je gemaakt en wat fijn dat jullie geslaagd zijn voor de trouwjurk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Elly....het ziet er heel mooi verzorgd en feestelijk uit!
    Fijn dat je dochter geslaagd is met haar trouwjurk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkoker Elly
    En wat fijn dat het met de trouwjurk toch goed is gekomen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kerstkoker heb je gemaakt Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkoker Elly! Fijne feestdagen, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige koker met mooi papier. Fijn dat je dochter gelaagd is voor de trouwjurk.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen