Volgers

vrijdag 27 januari 2023

Neem het moment

Goedemorgen,

op 14 januari was er een demo bij Creabri met lavina stempelen van Anneke van den Berg Matla. 

Was leuk om te kijken en haar techniek is zeer mooi, zelf had ik nog wel lavina stempels liggen, dus die zijn ook weer boven water gekomen.


Ik heb het wat in herfst tinten gedaan. En wel met oxide inkten.



De tekst heb ik van een scheurkalender.
Ik heb verschillende stempels gebruikt van de Action en van Lavina.
Ook heb ik een mask nog rechts onderin gedaan. Hier en daar wat witte accenten met een gelpen.


Op de vleugels en het strooisel heb ik wat blinkende nuvodrops gedaan. Helaas zie je dat op de foto niet terug.

Lang de randen gedoodeld.
Dit was leuk om te doen, maar in je hoofd gemakkelijker dan het uit te voeren.

Groetjes,

Elly 

fb pagina:


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze lavina stempel en warme kleuren inkt.
    Ja Anette prachtige creaties met stempels en ik heb er ook veel van geleerd. Ze heeft altijd hele leerzame en gezellige Demo's.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met de Lavina stempels. Alles past zo goed bij elkaar.
    Ik ben benieuwd wat je 11 februari bij de workshop bij Creabri gaat maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterend eindresultaat Elly, een warme sfeervolle kaart…knap gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou heel erg van dit soort sprookjes achtige kaarten.
    Wat ik altijd zo leuk vind is dat je begint met niks, een witte kaart en dat er dan als je klaar bent en heel mooi "verhaal" op je kaart staat.
    Mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    (Goed idee om je rol doosje weg te geven als je er iemand voor weer. Het is zo leuk om dit soort zelf gemaakte dingen te krijgen, een kadootje op zich, maar hierin kan je ook nog iets leuks doen als je dat wil)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow super mooi Elly jij kunt ook alles en wat een warme kaart. Gisteren een mini kaartje gemaakt met lavina stempels en stencil, dan hoef ik niet zo lang te zitten. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart in prachtige kleuren, stempelen is echt niets voor mij maar ik vind het wel mooi om te zien,'
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi geworden. mooie kleurverloop etc. ik weet niet goed hoe ik het moet noemen. veel te zien aan kleur, vorm, verloop...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Elly
    Zo mooi met die verschillende kleuren in de achtergrond en de stempels komen mooi uit, ook de tekst vind ik erg mooi, kortom een superkaart!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow...super mooie geworden de achtergrond een prachtig geheel met de mooie stempels. Moet ik ook eens maken heb verschillende Lavinia stempels liggen en nog niets meegedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke stempels mooie achtergrond heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart Elly, super gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi! Jammer dat je hem niet gelinkt hebt bij K&K! Kan nog 2 uur vanaf nu. Hij is echt zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Mij lijkt het erg moeilijk als ik dit soort kaarten zie.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen