Volgers

woensdag 25 januari 2023

Roldoosje blauw

Goedemorgen,

en dan hier mijn andere roldoosje wat ik wil laten zien.


Hij is dan ook wel bruin, maar wel met meer blauwtinten.
Dit dsp is ook van Maja Design.


En hier dezelfde tekst opgeplakt.


Binnenzijde is dsp van de Action.
Hier heb ik de klepjes wat afgerond met de Vaessen hoekpons.
En heb ik papier uit een schriftje in het begin geplakt waar ik iets persoonlijks op kan schrijven.



En zo heb je weer 2 mooie kadootjes om te  kunnen geven.

Mocht je deze ook willen maken, want qua maat is hij heel fijn. Dan kun je HIER de live terugzien van Darline.
Had dit model weleens gemaakt jaren geleden, maar die was zo enorm groot, dat dat geen pretje was..weet nog wel dat ik hele grote vellen kraft had aangeschaft, want daar kroop heel veel papier in.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Ik vind deze kleurencombinatie nog mooier dan de andere Elly…een prachtige cadeau om te krijgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super mooi Elly, daar is heel wat werk in gaan zitten mooie combinatie van papier en zo mooi afgewerkt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig oproldoosje en zo mooi met dit designpapier.
    Dit is weer een heel leuk cadeautje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gedaan en in mijn kleuren: blauw😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit roldoosje is ook weer prachtig geworden. Prachtige kleuren gebruikt. Dit is echt een cadeautje om te geven en te krijgen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow Elly
    Deze vind ik ook heel prachtig, echt een leuk model, ik zal me er eens in gaan verdiepen
    Je hebt prachtig dp gebruikt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi doosje mooi dp heb je ervoor gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit doosje is heel erg mooi, wat heb je prachtig papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig doosje heb je weer gemaakt Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig doosje en ook heel mooi papier hier voor gebruikt.
    Heb even terug gekeken maar wat heb je weer leuke dingen gemaakt , dacht dat ik niet zo achter liep maar kijk er weer vanop hoeveel er gemaakt wordt in korte tijd.
    Ga vast een keer kijken hoe dit doosje gemaakt word.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig doosje, wat een mooie papiertjes .Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk.
    Wat een werk.
    Volgens mij heeft mijn moeder ooit ook zoiets gemaakt, ik herken het ineens.
    Wat ga je er mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen