Volgers

maandag 23 januari 2023

Planner pagina

Hoi hoi,

ik ga meedoen met een wekelijkse opdracht op fb bij Scrappen en Beppen, de eerste opdracht was dat ze cijfers willen zien.

Ik bedacht om er een planner pagina van te maken, en om dan alle opdrachten als plannerpagina te doen.


De pagina is van Studio Light de Grunge lijn.
En dwarsover washitape geplakt met hartjes.


En dan dit leuke muisje, deze heb ik zelf getekend. Ik had laatst het boek aangeschaft, Schattige diertjes teken je zo. En heb er al een aantal getekend, zelfs thuis vonden ze het superleuk en goed.
Tja natekenen gaat nog wel, maar dan zelf wat verzinnen.
De ballon en het strikje heb ik wel zelf verzonnen.
Ik dacht hierbij aan onze schoonzoon die onze dochter ten huwelijk vroeg, vandaar de 21 erin, dat is de datum..en tevens onze trouwdatum.


Heb met verschillende masks gewerkt, van Studio Light en Dutch Doodaboo.


Cijfers om uit de stans van de planner.



En ook de maand july heb ik gebruikt van de lettertjes die eruit kwamen.

Benieuwd wat de volgende opdrachten allemaal gaan worden en of ik het wel ook braaf elke week ga maken. Maar hier is geen prijs aan verbonden of een verplichting, dus dat is ook wel heel fijn. Je bent gewoon ongedwongen bezig.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



 

17 opmerkingen:

  1. Een leuke planner pagina heb je gemaakt met de cijfers. Mooie stencil heb je gebruikt en wat een super leuke muis heb je getekend.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke pagina en wat knap hoe je die muis hebt getekend.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig pagina heb je gemaakt en het na tekenen gaat je inderdaad heel goed af, zo lief geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Elly, wat heb je knap getekend! Leuke pagina is het geworden.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt talent voor het tekenen.
    Wat een schattig muisje.
    De strik, hihi, chique hoor.
    Het lijkt jullie schoonzoon wel😂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie pagina voor in je planner leuke muis heb je gebruikt, wat heeft ie een mooie strik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah dat muisje, wat heb je dat mooi getekend, niks mis mee om na te tekenen Elly
    Hoe vaker je het doet des te beter xal hetvje lukken
    Leuke pagina
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina heb je gemaakt, leuk met het muisje, is echt een rage aan 't worden om zelf te tekenen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat kun je goed tekenen zeg! Echt heel erg goed gelukt! En de kaart is ook erg leuk geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf getekend je muis, ik heb het boek ook aangeschaft maar corona gooide roet in het eten dus ben er nog niet mee aan de slag geweest maar lijkt me wel heerlijk om te doen! Daar is het boek voor bedoeld om zo te leren tekenen ... zo leuk!!!
    Gave planner pagina is het geworden Elly!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is geweldig! Goed getekend en leuk bedacht dat strikje en de ballon.
    Vandaag heb ik ook dat andere boek gekregen met die meisjes.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie pagina is het geworden. En heel knap getekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk is dit! Enig muisje en knap getekend. Mooi hoe je de trouwdatum verwerkt hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend mooi gedaan Elly, en wat heb je dat muisje gaaf getekend…is in opmars in hobbyland want ik zag al meer dames die aan het tekenen zijn geslagen, knap hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke pagina en wat knap om dat muisje zelf te tekenen Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen