Volgers

maandag 27 februari 2023

Jullie worden...

Goedemorgen,

deze twee spenen heb ik gemaakt voor een oma shower.

Daar horen natuurlijk nu ook eigengemaakte kaartjes bij. De speen is een mal van Dutch Doobadoo.


Een vriendin van ons wordt oma en wel van een tweeling, vandaar ook twee speentjes.
Wij doen onderling (ik was het alweer vergeten, zoveel tijd zat er tussen) een kleine oma shower.
Deze keer deden we het onder de spelletjes/klets avond, onze groep is door de jaren heen wel kleiner geworden zijn nog met zn viertjes over. En ik ben de laatste, ze zeggen dat ik volgend jaar aan de beurt ben...


De knijpertjes komen denk ik ooit van de Action vandaan, de luiers waar de baby inhangt waren roze en wit, deze heb ik gekleurd met Cadence metallic, op de foto lijkt het zwart maar dat is het absoluut niet.
Daar ze nog niet weten wat het is, gaf ik het een neutrale kleur net zoals het dsp.
Tekst van harte en jullie worden is van Studio Light.


Opa en Oma is van Elisabeth Crafts, het hartjes slinger van Craft Emotions.



Deze tekst is van Joy!Crafts.
Het design papier is van Maja Design en van Craft O Clock


Hier heb ik geen hartjes slinger gebruikt maar met bolletjes, vond het anders teveel hartjes worden.

Dit werd gegeven iedere keer tussendoor, we hadden ook een luiertaart gemaakt en wat kleine kadootjes, zoals slabbetjes, leesboekje, rompertjes.





Ze vond dit zeer leuk en had helemaal niks door dat we dit geregeld hadden en dat is natuurlijk nog het mooiste van dit alles.

Groetjes

Elly

fb pagina:

 

19 opmerkingen:

  1. Dit heb je super leuk gemaakt en leuk om haar te geven.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een oma shower, daar had ik niet eerder van gehoord. Leuk om dat te doen en je spenen zijn weer erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en wat een leuk DP.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is heel erg leuk geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha wat leuk een omashower, Elly
    Gezellig zo met vriendinnen dit te vieren, je hebt een mooie creatie gemaakt!
    Leuk met die knijpertjes!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk zo`n shower! Hij is super je creatie mooi gedaan voor de 2ling. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartje leuk die grote spenen erop en andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gemaakt en gedaan allemaal Elly ,een oma-shower..daar heb ik echt nog nooit van gehoord hihi.
    Ik hoor ook bij de club ik word in juni oma ,zooo leuk !
    Maar ik hou t wel bij een babyshower hihi

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een "oma-shower", daar had ik nog nooit van gehoord. Wat heb je dit mooi gemaakt Elly, leuk die grote spenen en zo mooi gedecoreerd. Gezellig zo'n feestje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk om een oma-shower te houden, je maakte 2 hele mooie spenen, ik vond de kleur ook erg leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk allemaal Elly!
    En wie weet ben jij zomaar de volgende keer aan de beur!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat enig Elly en een super idee voor reserve luiers bij Oma want die zullen er wel door vliegen met 2 baby's. Heb nog nooit van een Oma shower gehoord, hihi wat grappig dat jullie dit doen! Alles ziet er super lief uit!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh nee, bestaat dat ook al? Ik heb er nog niet eerder van gehoord! Maar wat je gemaakt hebt is ontzettend leuk! Zou leuk zijn als jij de volgende oma bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf die spenen Elly, hele leuke mal is dit! Jullie hebben er iets bijzonders van gemaakt, een oma shower... 😀 leuk hoor.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart. En die ooievaar vind ik leuk!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief om zoiets te organiseren voor je vriendin.
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt en de slinger is helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeg maar nee en je krijgt er 2…wat lijkt me dat druk een 2-ling….geweldig leuk hoe jullie je vriendin verwend hebben, prachtige creaties allemaal xx

    BeantwoordenVerwijderen