Volgers

vrijdag 24 februari 2023

Wishing you

Goedemorgen,

en hier dan de andere chocolade reep.


Ik had woensdag al gemeld dat deze een lieve zou zijn, en dat is het ook toch?


Ik heb Tedje ingekleurd met mijn brushmakers. Tedje had ik al even liggen maar nog niet eerder ingekleurd en bij deze reep vond ik het wel leuk.
Ik heb er een meisje van gemaakt, want Tedje heeft een bloemetje in dr haren, deze is gemaakt met de obla tang.


En om de reep niet te saai te maken heb ik overal deze bloemetjes erop gedaan.


Dsp is van Craft Sensations uit mijn restjesbak, stempel van Marianne Design.

Deze kaart is op de mat gevallen bij Wilma, die is jarig vandaag, bij deze van harte gefeliciteerd en heb een mooie dag. Ook is vandaag mijn man jarig, en een vriendin van me. En deze dag wordt onze jongste dochter beëdigd, een belangrijke gebeurtenis, daarna hebben we een borrel en gaan we uit eten.
Wat we voor haar gekocht hebben laat ik later zien.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

19 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje met dit schattige Tedje. die je heel mooi hebt ingekleurd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa deze lekkere en vooral lieve kaart heb ik net uitgepakt, volgens mij was jouw kaart weer die 1e die ik ontving hihi. Wat een schatje is het en zo mooi ingekleurd ….en niet te vergeten: de ieniemienie bloemetjes waar ik dol op ben….heel erg bedankt en jullie ook een hele fijne dag met al het moois vandaag Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ]als eerste gefeliciteerd. Wordt vandaag een bijzondere dag las ik , heel veel plezier .
    De kaart is weer prachtig ,een heerlijke chocolade reep.
    De vorige reep ook leuk gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een TE schattig kaartje is er bij Wilma op de mat gevallen....zo ontzettend leuk!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie chocolade reep met het schattige beertje, leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je man
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke reep heb je gemaakt met Tedje, mooie kleuren gebruikt en mooi versierd met die bloemetjes erop.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    Een gefeliciteerd met de beëdiging van je dochter. Geniet van deze speciale dag.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke reepkaart, Elly
    Inderdaad een lief kaartje, dat Tedje steelt de show
    Fijne dag met de beëdiging vann je dochter en fijn verjaardag van je man!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n lief kaartje inderdaad Elly, dit ziet er echt heel schattig uit! Mooi geheel heb je ervan gemaakt in deze kleurtjes. Jullie hebben veel te doen vandaag, van Harte Gefeliciteerd met je man en je dochter!
    Hele fijne en gezellige dag vandaag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gemaakt ziet er zo lekker uit. Wat een bijzonder dag vandaag. Een hele fijne dag, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah, ik smelt.
    Wat een schatje!!
    Je hebt inderdaad niks teveel gezegd, héél erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat is dan wel een dubbele feestdag daar bij jullie! Super! Gefeliciteerd en jullie hebben er vast een gezellige dag van gemaakt.
    Je reep-kaartje is inderdaad heel leif!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie reepkaart heb je gemaakt, dat was dubbel feest gisteren, ik hoop dat het gezellig was,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is zo schattig. Dat beertje moet ik ook nodig eens gebruiken.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reacties
    1. Wat een lief reepkaartje, beertje heel mooi ingekleurd. Fijn weekend, groetjes Doris

      Verwijderen
  15. Ooo wat vind ik deze cute ik hou van Tedje !

    BeantwoordenVerwijderen