Volgers

woensdag 22 februari 2023

Reep chocolade

Goedemorgen,

de vader van onze schoonzoon iwas jarig en wordt ook 60 dus daar moest ik ook wel even een kaartje voor maken.


Was hiermee begonnen samen met mijn vriendin op een zaterdagmiddag en daarna zijn we nog even de stad ingedoken. Deze reep chocolade zag ik op de fb pagina van Creatief met Decotime.

60 is van Ali en daarachter tandwielen van Studio Light uit een knipvel.


Deze afbeelding is van Gerda's Hobbyshop. Toen ik onze schoonzoon liet zien wat ik gemaakt had zei hij gelijk, toen zn vader zijn rijbewijs gehaald had ging hij gelijk met een vriend en zn eerste auto naar Monaco. Ik had er juist een auto opgedaan omdat hij een garage bedrijf heeft.
Maar nu is deze kaart helemaal persoonlijk geworden, dus echt toevallig. En hij houdt van chocolade.

Vrijdag laat ik nog een chocolade reep zien, een hele lieve vind ik.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave kaart Elly en komt dat goed uit dat hij precies bij de jarige past…ben benieuwd naar zijn reactie en ook benieuwd naar de reep van vrijdag ……….xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Elly wat een treffer voor deze kaart voor de vader van je schoonzoon! Hij is dan ook heel tof met deze oldtimer, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie reep-kaart is het geworden en als je dan zo'n reactie hoort is het helemaal top.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige cocoladereepkaart, Elly
    En wat leuk dat je de kaart bij toeval zo persoonlijk hebt gemaakt, benieuwd naar je reep van vrijdag!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie chocolade reep met al de stoere elementen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart voor de jarige en wat fijn om zo'n leuke reactie te krijgen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsof je een voorgevoel had, wat een extra leuk detail!!
    Ik vind het super leuk, deze kaart, stoer en heel knap dat je dat weet te maken voor een man.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om een witte chocolade reep te maken en een gaaf plaatje, dat precies bij hem past,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hé de chocoladereep.
    In het wit had ik hem nog nooit gezien.
    Ook heel mooi.
    Zelf heb ik hem ooit al eens in bruine chocolade gemaakt, zoals de meeste dat doen denk ik.
    Het blijft heel leuk om te maken.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Elly....om in te bijten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wát een gave, toepasselijke kaart heb je gemaakt Elly, voor de jarige! Zo mooi en leuk detail wat je met de folie hebt gedaan! 😀 Ik ken die reep helemaal niet, superleuk!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat heb je dat weer leuk persoonlijk gemaakt als ik het zo lees. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super stoere kaart. Laat ik nou van witte chocolade houden haha
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf is deze kaart voor n 60 jarige man
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen