Volgers

vrijdag 17 februari 2023

Pocket letter

Goedemorgen,

in januari riep Biancas scraps (heeft een blog dus dit is haar link gelijk) op fb op om een Me Time te gaan doen, elke week een huiswerk opdrachtje, dus eigenlijk een maandelijkse opdracht. 

Dit is niet dezelfde groep als van woensdag mijn creatie.

Het ging een pocket letter worden, dit wist niet niet vantevoren, bij het laatste huiswerk opdracht was dus dat je een pocket letter moest hebben, want daar gingen deze kaartjes in. Oei en dat had ik dus helemaal niet, oproepje op fb gedaan en toen riep een lieve hobbyvriendin kom er maar eentje halen bij mij.


Dit is mijn uitwerking geworden. Maar zal eerst de weekopdrachten even laten zien:


1ste week was zoek vijf leuke plaatjes of afbeeldingen en 4 teksten. Dit was wel aan een maat verbonden. Ik had nog stickertjes van CreaChick, ooit meegenomen voor onze dochter en nu zelf gebruikt.


2de week was maak een achtergrond die bij je afbeeldingen/plaatjes horen.
Ik ben lekker aan de slag gegaan met inkten en verschillende masks.



3de week was zoek om maak zelf leuke embellisments. En dat was best moeilijk want voor wat is het allemaal hihih echt een dingetje voor me. Maar heb ze wel allemaal gebruikt.





Nog een leuke washitape op sommige kaartjes erbij geplakt.



En hier wat plakparels.


Deze tekst doormidden gesneden en het onderste gedeelte op het kaartje geplakt, en het bovenste op het kaartje/tag met de paperclip.




En aan de achterzijde kon je presentjes in stoppen en werd deze pocketletter opgestuurd naar iemand anders waarvan jij de hare dan weer krijgt.
Twee gekleurde magnolia afbeeldingen had ik erin gedaan wat meeldraden, wat aparte kaartjes en sigarenbandjes (ooit eens gekocht ook), en wat plakparels, en stickers.
Vond het moeilijk wat erin te doen, en je moet ook weer uitkijken voor het gewicht.

Benieuwd wat jullie ervan vinden,

Groetjes,

Elly

fb pagina:


16 opmerkingen:

  1. Wow deze pocket letter is super leuk en knap als je niet weet wat het gaat worden er zo'n mooi resultaat uit komt.
    Sigarenbandjes zijn leuk. Ik heb ze in mijn kindertijd gespaard. Prachtig gemaakt Elly.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk zijn deze geworden
    grjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit is jou heel goed afgegaan Elly, wat ontzettend mooi!
    Ik volgde haar ook even na het stoppen bij CS en wilde even mee opstarten met het MeTime maar ben blij dat ik afgehaakt ben hihi…dit is zo niks voor mij…
    Grappig want ik zag je oproepje voor een plastic bewaarhoes van de pokemonkaartjes (dacht toen nog dat onze jongens die ook spaarden vroeger) en nu zie ik wat voor moois jij daarvoor maakte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige pocket letter.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooooo, dat is lastig zeg, om iets te gaan maken waarvan je eerst niet weet waar het wordt.
    Wat goed dat je vol gehouden hebt.
    Je maakte er een prachtig geheel van, echt een kadootje om te krijgen.
    Ik vind de plaatjes van de dames erg leuk, wat je eromheen gemaakt hebt maakt er helemaal 1 geheel van.
    Leuk hoor en heel knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creatie, Elly
    Echt knap om met zo weinig informatie steeds een stapje verder te doen om uiteindelijk dit resultaat te krijgen, heel leuk met al die mooi vintageplaatjes en versierseltjes en de kleine kadootjes in de achterkant, die sigarenbandjes zijn leuk zeg!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi pocketletter leuke vintage plaatjes heb je gebruikt en leuk al die kleine cadeautjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly....daar ben ik dan eindelijk!
    Wat heb ik veel moois van je gemist zag ik toen ik terug keek!
    Ook dit is weer prachtig ....en zulke mooie details samen met het prachtige papier!
    Ik moet er nog een beetje inkomen....ben nog aan het nagenieten van alle moois in Australie!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog veel werk geweest zo alles bij elkaar! Je hebt een mooi eindresultaat gekregen Elly.
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat zier er mooi uit Elly gaaf gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk allemaal. Mooie dames op de kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig Elly alles mooi gecombineerd! xx

    BeantwoordenVerwijderen