Volgers

woensdag 15 februari 2023

week opdracht 3

Hoi hoi,

en hier een pagina voor in de planner van de weekopdrachten, dit is mijn derde opdracht: planten.


Aan de voorzijde staat mijn week opdracht 1, maar wilde de achterzijde toch ook maar gaan gebruiken.
Voor deze pagina heb ik een boekje van Deco Time gepakt, de luxe paper blok.
En toen was deze pagina echt zo gemaakt na wat zoek en puzzelwerk.


Het zijn allemaal losse elementen wat je uit deze blok kunt drukken.




En dat pijltje is een sticker.

Ondertussen is week opdracht 4 ook al opgegeven...en zal ik deze pagina's al eerder laten zien op die fb groep. Op mijn blog worden ze allemaal later ingepland...zo heb ik altijd wat achter de hand.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Een leuke pagina Elly. Leuk met die cactussen er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een prachtige planner pagina. Super leuk met de cactussen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geslaagde pagina Elly, ik herken het blok xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke pagina Elly weer mooi vormgegeven. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke pagina en zo leuk cactuspotje met gesloten
    oogjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke pagina met de leuke plantjes erop en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pagina. Ik vind de kleuren ook zo mooi gecombineerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina, Elly
    Leuk gemaakt met mooie kleuren en plaatjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n gave pagina is dit weer Elly, heel leuk gedaan zo!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie pagina heb je gemaakt, soms zijn die blokjes wel heel handig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! EN jij laat zien dat je met die uitdrukblokjes echt leuke dingen kunt doen. Vind ik soms wel lastig, maar onlangs is het me ook gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een hele mooie pagina Elly. Dank je wel voor de tip op mijn vorige creatie.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen