Volgers

zondag 2 april 2023

Jarige

Goedemorgen,

 bij Mijn Schatkaart was een leuk en gemakkelijk model en deze kwam precies op tijd, ik moest nog een verjaarskaart maken en wel voor een man.


Het dsp is al een oudje, van Joy!Crafts, maar ik had nog voldoende over om hier een mannenkaart uit te kunnen halen.


Hier vanaf boven gezien, je kunt het gewoon plat versturen want het rechtse gedeelte zit gewoon onder het dsp geschoven.


Ik heb tickets en stempels gebruikt van Elisabeth Crafts, deze waren net nieuw, ik hou hier zo van.
De bovenste ticket is van Studio Light.


En deze rand is van Marianne Design.


en binnenin ruimte om onze namen in te schrijven.

Groetjes,

Elly

fb pagina
CreaEl

 

11 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, vind je kaart heel stoer met weer leuke details Elly, zelf ben ik er nog niet aan begonnen aan dit model. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart Elly.
    Leuk modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Elly
    Heel leuk model en stoere uitstraling door het dp!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave stoere kaart Elly gaaf model ook.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooie mannen kaart. Leuk model.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke mannenkaart en de tickets stempels vind heel mooi hierbij. Leuk modelletje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de stoere details en het leuke dp, leuk model
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke mannenkaart met heel mooi papier en ook een apart model. Je kaart voor het vertrek van de directeur is super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige mannenkaart. Door het gebruikte DP heel stoer.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij zag ik dit model al meer.
    Leuk hoor.
    Ik vind het knap dat je er een Mannenkaart van gemaakt hebt, zo'n apart model geeft al meteen een leuk effect voor mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke uitvoering van dit leuke model Elly, zo zie je maar dat heel ander papier dus ook geschikt voor een man xx

    BeantwoordenVerwijderen