Volgers

zondag 2 april 2023

Jij bent jarig

Goedemorgen,

ik mag vandaag mijn reminder laten zien met een cijfer(s) op je kaart. Dus ben er deze zondag voor de 2de keer..er was iets dubbel gepland, kan gebeuren.


Het papier wat ik hier gebruikt heb is van Craft Sensations ook alle elementen en tag is ervan. De blok heet Travel, ik al een oudje.


31 is van Dutch Doobadoo 470.456.003, en dit is tevens de dag die man jarig is.


Ste, van Craft Emotions. Dit blokje wat voorgedrukt, ik heb daar de rondjes toen uitgeponst en wat van elkaar losgeknipt, dan lijkt het alsof het echt ergens uitgescheurd is of met een mal is gedaan.


Jij bent jarig dit is van Studio Light en Hartelijk Gefeliciteerd van Craft Emotions.

Deze kaart is al geruime tijd goed ontvangen door de jarige.

Wil je graag  meedoen met onze challenge 178 Cijfer(s) op je kaart dan kun je je kaart HIER linken.

Groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:

 

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk met de grote 31. En eigenlijk ook wel een leuk idee om de datum te accentueren in plaats van de ouderdom. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart! en ook je vorige vind ik helemaal top.
    de ticket dies en stempels van ecd heb ik niet maar vind ze wel errug mooi dus wie weet komt dat ook nog eens in huis.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stoere kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stoer die grote cijfers en de kleuren en dessins ook. Prachtige mannenkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt mooie kleuren gebruikt Elly, voor deze mannenkaart! En de kaart op zich is erg mooi met deze reuzecijfers! 🙂
    Je kaart hieronder is een heel gaaf model zo, ook mooi gedaan!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en de 31ste staat lekker groot op je kaart.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stoere kaart Elly
    Leuk bedacht en gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart Elly en gaaf ook hoe je het getal gebruikt hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, deze grote cijfers.
    Mooi opvallend.

    BeantwoordenVerwijderen