Volgers

zaterdag 22 april 2023

Kerst Accordion

Goedemorgen,

vandaag een weekje geleden hadden we onze allereerste DT dag, en ik heb nu mijn accordion af en wel in kerststijl.


Dus je ziet het kan in alle stijlen, voor een muziek liefhebber of voor een baby, kerst en noem maar op.
Ik had kerst gekozen dus kan deze in december weggegeven gaan worden.
Ik had nog wat restjes papier van Studio Light en daar is deze dan ook helemaal mee aangekleed.


Een ski erbij, poinsettia van Marianne Design, takjes van Ali, lief strikje met een belletje kwam onze jongste dochter van de week mee thuis. Kun je die gebruiken zei ze, jazeker zei ik, en bam diezelfde avond zat het hierop, nou das snel zei ze hihihi.
Ook heb ik wat sisal onder het toefje geplakt.


En wat zie ik hier...was vergeten een drupje Nuvo drops op het bloemetje te doen, dus dat gaan we zeker nog doen.



Leuk he dit dsp met hond en zn kerstmuts.



En de kaartjes hebben tabjes van een kerstboompje, deze is van Sizzix.


En ik heb alle kaartjes van tekst voorzien, deze zijn van Studio Light en Marianne Design.
1 kaartje heb ik niet gedaan, daar wil ik wat op kunnen schrijven.



En aan de achterzijde zien ze er zo uit, hertje van Studio Light en met een witte gelpen wat lijntjes getrokken met sterretjes.

Maandag 24 april om 19:00 uur wordt de accordion live gegeven door Renate en ik zal haar bijstaan, je kunt deze altijd terug bekijken op ons YouTube kanaal van Kaartjes Inspiratie Challenges. Maar eerst geeft Darline op zondagmorgen om 10:30 uur een live, wat ze gaat maken dat weten wij nog niet.
En ook deze lives zijn terug te vinden op onze kanaal.

En ik zal jullie onze groepsfoto nog laten zien hier die vorige week is gemaakt:




Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Wat was het een leuke dag he?
    Deze kerstuitvoering is ook zo mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dag met een gouden randje, zulke leuke creabea’s bij elkaar 🥰 In de kerstuitvoering is zeker ook erg leuk en wat een leuk papier met de lieve hond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat heb je deze prachtige gemaakt Elly en wat komen de poinsettia's mooi uit met de rode strik erbij.
    Hoeveel designpapier heb je hiervoor nodig gehad?
    Klinkt heel gezellig deze DT dag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik hou dat nooit bij weet, ik ga gewoon ermee aan de slag, is een blokje van 15x15 maar ik had nog wat restjes hiervan, dus je hebt echt niet zoveel nodig hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Dankjewel Elly en ik heb nu 2 vel 30 x 30 cm gebruikt.

      Verwijderen
  4. Prachtig Elly
    Deze kerstcreatie hebbje herl mooi gemaakt daar ga je in december vast iemand heel blij mee maken, leuke foto van het DT
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstuitvoering Elly.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is prachtig Elly, zou het graag in mijn kerstgroep terug willen zien.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie creatie in kerststijl, wat een werk al die verschillende labeltjes bloemen en andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook een mooie uitvoering Elly, gaaf gedaan dit. Je hebt er weer veel op te zien gegeven!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze creatie is weer goed gelukt Elly....ziet er prachtig uit met dit mooie papier en leuke bloemen!
    Daar ga jij iemand heel blij mee maken met Kerstmis!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende creatie met leuke details Elly, knap gemaakt!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je accordeon in kerstsfeer ziet er prachtig uit en wat een leuke groepsfoto,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen