Volgers

vrijdag 21 april 2023

Planner pagina

Goedemorgen,

deze creatie is al eventjes af, ik had de mooie stanzen van Elisabeth Craft Designs  en daar was ik mee aan de slag gegaan.


En het dsp papier is van Studio LIght, mixed paper pad.





Er is eigenlijk weinig over te vertellen, dat ik gewoon lekker bezig geweest ben met de tickets en heerlijk aan de stempel. Er is een bijpassende stempelset, deze vind je HIER.


Het leuke vind ik om ergens iets achter te kunnen schuiven, of wat open te vouwen.




En helaas hebben ze het huis niet onze jongste dochter en haar vriend, ze zijn overboden, ze zei ik kijk voorlopig niet meer, de moed zakt me in de schoenen.. Zelf had ze ook al overboden, dit huis was ook echt af, dus je merkt dat overbieden is nog steeds bezig. Ja heel sneu voor hun....

Groetjes,

Elly

fb pagina:


15 opmerkingen:

  1. Mooie planner pagina Elly er is van alles op te zien. Ach wat sneu voor je dochter. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige pagina en wat zijn je tickets mooi geworden met deze stempels.
    Wat sneu voor jullie dochter en ik begrijp haar reactie wel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is mooi geworden, met al die kleine details,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie, Elly
    Heel mooi gemaskt met leuke verrassende details!
    Ah wat jammer voor je dochter, dat overbieden vind ik toch wel een dingetje hoor, hopelijk komt er snel iets voor hen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet dat jij van flapjes, mapjes en verborgen vakjes houdt, ik kreeg ooit eens een verjaardag kaart van jou met zoiets erin verwerkt.
    Super leuk, deze creatie.
    Ooooh, wat jammer voor jullie dochter en vriend.
    Houdt moed, ooit komt er iets voorbij wat voor hun bestemd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooie bladzijde in je planner.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gemaakt en wat een mooi papier.
    Wat sneu voor je dochter, zo is het echt niet leuk meer voor starters.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave planner pagina met de vele tickets Elly!
    Ontmoedigend is de huizenmarkt wel hรจ, zeker voor starters maar ook voor doorstarters die iets ruimer of juist kleiner willen wonen. Niet normaal dat overbieden! Er komt gerust wat op hun pad maar je moet wel lange adem hebben.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave pagina in je planner. Mooie details en papiertjes leuk gedaan. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige pagina Elly en weer zoveel op te zien! En erg jammer van de woning... maar dat gaat vast 'n keer goed komen. Misschien wel juist als je niet actief zoekt! ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat jammer dat ze het huis niet hebben gekregen. Je hebt een hele mooie pagina gemaakt. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elly
    Mooie planner heb je gemaakt
    Jammer van het huis het is zo niet goed dat dit kan dat overbieden .
    Het is me een raar wereldje maar ja de kids zitten er maar mooi mee hopelijk komt er nog iets mooiers op hun pad .
    Alvast een fijn weekenden bedankt ook voor het altijd volgen van mijn blog .
    Ik kan het niet zo vaak als dat ik voorheen kon maar probeer er toch wel eens even voor te gaan zitten .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer een hele mooie creatie gemaakt! Ik dacht eigenlijk dat dat overbieden voorbij was maar blijkbaar toch niet. Hopelijk heeft je dochter de volgende keer meer geluk.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige papier gebruikte je op je mooie planner Elly.
    Zo sneu voor die jonge mensen….de dochter van mijn vriendin komt er ook niet doorheen ๐Ÿ‘Ž xx

    BeantwoordenVerwijderen