Volgers

woensdag 19 april 2023

Weekopdracht 10

Goedemorgen,

week 10 van de weekopdrachten, deze keer was het fruit.

Ik dacht dat wordt een moeilijke, maar ik pakte een gele blok van Craft Sensations en ik had gelijk beet, zag aan de voorzijde dat er citroenen op stond.


Als basis een Dutch Doobadoo mal 470.713.162 gepakt, en gemeten of hij past als een planner pagina, en dit ging goed.


Ook de kleine kaartjes komen uit het blok.
Het netje op de achtergrond is van Studio Light.


Vlindertje uit mijn bakje met elementen, net zoals de typemachine en de stapel boeken.



Wishing you a beautiful day dat lag nog op mijn bureau dit is een strookje van Maja Design, moest hem nog opruimen dacht nu plak hem er gewoon bij hier.
En zo weer een pagina vervuld, benieuwd naar het volgende weekopdracht van Scrappen en Beppen.

Onze dochter met haar vriend hebben vorige week een bod op een huis gedaan, deze sluit vandaag. dus vanaf nu erg spannend, gaan ze akkoord of zijn ze nog meer overboden...ik duim superhard hier, doen jullie mee??

Groetjes,

Elly

fb pagina:


 

17 opmerkingen:

  1. Een hele mooie creatie heb je met deze opdracht gemaakt en leuk dat strookje dat er dan precies bij past,.
    Wat spannend voor jullie dochter en natuurlijk duimen we mee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Elly, dit is een genot voor mijn oogjes (heb ik bij sommige kaarten) weer tot in de puntjes verzorgd!
    Oooo spannend voor jullie allemaal, mijn fingers crossed 🤞🤞🤞🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke frisse zomerse creatie! Tof!
    Ik duim mee voor je dochter. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er gaaf uit Elly.
    Mooie kleurtjes en prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fris en fruitig kaartje met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi fris kaartje Elly
    Leuk gemaakt!
    O spannend zeg, ik hoop dat het gaat lukken!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een schitterende creatie Elly met veel leuke details. Zeker duim ik mee hoop dat het hun nieuwe huis word. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supermooie creatie, lekker fruitig.
    duim ook mee, hopelijk is het voor hen!!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Het lijkt zo vrolijk. Wat spannend voor je dochter en haar vriend. Hopelijk krijgen ze het huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'n mooie pagina heb je hier gemaakt Elly, knap gedaan weer! En succes gewenst voor jullie dochter en haar vriend... is inderdaad spannend zoiets.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie planner pagina heb je gemaakt, leuk papier is dat, ik heb het blok ook.
    Ik hoop dat ze niet overboden worden.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor.
    Ook altijd fijn als dingen dan samen komen en dat je kleine teksten en andere dingetjes vind die precies passen.
    Ik vind het weet en leuk geheel.
    Spannendddddddd, weten jullie al meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke pagina met mooi papier. Hopelijk is het bod geaccepteerd.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie, heel mooi combinatie van kleurtjes en papiertjes. Succes hopelijk hebben ze de hoogste bod.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen