Volgers

zondag 30 april 2023

Oeps..

Goedemorgen,

op deze zondag mag ik jullie mijn reminder laten zien van KIC met als challenge, een strikje op je kaart.




Het lijkt wel of ik helemaal weg ben van kliederen met inkt...want ook hier ben ik goed bezig geweest.
Het is natuurlijk ook wel leuk om te doen, zelf je eigen achtergrond maken.




Deze magnolia had ik ooit eens ingekleurd met mijn zigmarkers, deze lag echt al 2 jaar gekleurd op me te wachten..
Langs de randen van de kaart heb ik hartjes geponst met een pons van Vaessen, ook heb ik een hoekjespons van Vaessen gebruikt.




Langs de randen gestempeld met een stempeltje van de Action, het hartje is een mal van Sizzix wat ik al mask gebruikt heb. Oeps te laat, deze tekst van wie die is weet ik niet, ooit deze set eens bij Boekenvoordeel gekocht.




Ook hier heb ik met Frantage gestrooid, hier in de kleur goud, en langs de randen nog gedoodeld.

Ik heb nog vele gekleurde afbeeldingen liggen, dus misschien zien jullie die ook wel weer opduiken op een creatie van mij.

Deze challenge loopt tot 20 mei mocht je zin hebben om mee te doen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Elly
    Mooi met dat magnoliapopje
    Mooie achtergrond
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Elly, met deze gave achtergrond! Je hebt er een fijn geheel van gemaakt zo!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Elly en fijn dat Tilda hier op mocht shinen na al die tijd hihi. Mooi effect geeft dat frantage.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Elly! En herkenbaar dat je gekleurde afdrukjes hebt liggen die al heel oud zijn. Ik kleur wel eens in de vakantie en dan vergeet ik ze later te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schatje Elly en jij weet ook wel raad met inktjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en je hebt een mooie achtergrond gekliederd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en deze leuke post gewoon weer gemist omdat ik er geen melding van heb gehad. mooi kaartje Elly.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje met een leuk randje
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen