Volgers

vrijdag 28 april 2023

Week 11 opdracht

Goedemorgen,

de volgende weekopdracht, deze keer met vlinders.

Was voor mij niet moeilijk, ik wist dat ik een grote vlinder had en deze als pagina kon gebruiken. Nu wist ik ook dat die gaatjes niet past in mijn planner, dus heb ik dit nu mooi opgelost. Ik had deze vlinder eens bij Ali gekocht en dan heb je soms toch een afwijking.


Dsp papier is van de Action en ook hier stonden al mooie vlinders op. Ook deze teksten stonden erin, van elkaar losgesneden en zo op de pagina geplakt.


Rondom heb ik met een zwarte aquarelpotlood lijntjes getrokken en daarna met een waterkwastje alles nagelopen.


Verschillende losse vlindertjes nog bijgeplakt deze zijn denk van Marianne Design.


Ik vind deze pagina wel erg leuk geworden.

Lieve groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Een super mooie pagina en prachtige met deze tekst. erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi deze vlinderpagina, Elly
    Prachtige kleurtjes en hele mooi tekst!
    Goed opgelost met de randgaatjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en goed opgelost, mooie kleurtjes Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf zo'n vlinder als bladzijde!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi pagina in vlindervorm, mooie kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie vlinderpagina Elly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze pagina is zeker erg leuk geworden Elly! Mooie teksten ook uit het DP, knap gedaan weer.
    Fijne dag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super mooi die grote vlinder. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan me helemaal voorstellen dat je er zelf heel blij mee bent. Het is ook een prachtige pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is ook ontzettend mooi met al die lieve vlinders en de supergrote als blikvanger Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige pagina met de mooie, grote vlinder,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superleuk idee Elly en erg mooi geworden
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is wel een heel bijzondere pagina geworden zo in vlindervleugelvorm, prachtig gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen