Volgers

maandag 15 mei 2023

Bedankt kaartje

Goedemorgen,

vorige maand kreeg mijn zus wat leuks toegezonden, ze appte me ik heb wat leuks binnen gehad en komt uit Engeland, tja toen raadde ik het meteen, een sleutelhanger.

Ze heeft nl een vriendin van vroeger die nu in Engeland woont en zij maakt ontzettend mooie Memory beren. En ik ken haar ook want ze woonde ook nog een straat verder dan ons toendertijd.

Maar nu eerst het kaartje wat ik als bedankje maakte.

Als basis een mal van Dutch Doobadoo, dsp van Stamperia, 


Natuurlijk in het engels thank you.
Het dsp vond ik wel passen, omdat het een soort stofje lijkt, en zij dus van stofjes beren maakt.


Hier is geen uitleg bij nodig, klosje garen wat je dus ook nodig hebt, want er zal zeker veel handwerk aan zitten.


Langs de ovaal heb ik een lieflijk kantje geplakt rondom met daarbij witte Nuvo drops.
Het hartjes is van Studio Light, en mijn zus en ik waren echt zo blij verrast, dus hierbij wat liefde van ons terug.



Onderin nog een randje met een pons gemaakt en ook hierin wat witte parels van Nuvo drops.


En hier dan het schattige kadootje wat we kregen, bij mij hing er een bloemetje aan en bij mij zus een kwastje. Deze krijgt een mooi plekje bij de rest.

Ik heb nl sleutelhangers, van waar ik geweest ben, en uit buitenland van anderen die ze meegebracht hadden in opdracht van mij, sleutelhangers uit Nederland en dan een bos met van alles wat, en daar komt deze bij. Maar misschien maak ik nog wel een aparte bos ervan.

Ze hangen allemaal in mijn hobbykamer, vind dat er wel leuk uitzien. Hier zeggen ze wat moet je ermee, maar vaak zit bij elke sleutelhanger wel een gedachte of een herinnering eraan.

En ik heb mijn boek uit, laatste deel van de Zeven Zussen, wat was die mooi, kon er niet mee stoppen meer. Hier thuis zeiden jeetje das snel. Was een paar dagen mijn hobbykamer niet meer ingeweest. En afgelopen weekend mooi weer, dus veel buiten en de oprit ook eens goed aangepakt met de hogedruk reiniger. En dat is nogal een flink stuk.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

  

15 opmerkingen:

  1. Prachtige bedank kaart met mooie details, schattige sleutel hanger Elly, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is leuk geworden ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke thankyoukaart, Elly
    Wat een leuke sleutelhanger hebbje gekregen, mooi gemaakt
    Ja het was echt mooi weer het afgelopen weekend, heerlijk om buiten te zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie bedankaart. Leuk toch dat je dit verzameld en er leuke herinneringen bij hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi bedankkaartje met het leuke plaatje
    wat een mooie sleutelhanger leuk hoor om zoiets te sparen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n prachtige kaart heb je gemaakt Elly als bedankje, heel mooi gedaan. Maar je hebt ook een heel mooi cadeautje gekregen! Ook supergaaf gedaan!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je deze weer mooi gemaakt!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Elly....zo leuk gedaan met de twee harten!
    De sleutelhanger is erg leuk....mooi om bij je verzameling te bewaren!
    Jeetje....jij bent wel snel geweest....het boek al uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige sleutelhanger heb je gekregen en wat een leuk bedankje heb je gemaakt. Ik ben ook aan 't boek begonnen, ben zó benieuwd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Elly! Wat een leuk sleutelhangertje. Ik heb er ook hangen aan mijn hobby kast ik koester die ook daar zitten herinneringen aan. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie en lieve bedank kaartje Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaah, wat een lieverd, dat sleutelhangertje.
    Lief om een mooie, passende kaart terug te sturen, zo blijft het contract tussen jullie ook bestaan.
    Mooi model en het plaatje moest er natuulijk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maakte je een superleuke bedankkaart in de gedachte van de geweldig mooie sleutelhanger Elly, de ontvangster zal blij verrast opkijken xx

    BeantwoordenVerwijderen