Volgers

woensdag 17 mei 2023

Verjaarskaart

Goedemorgen,

nu heb ik weer een kaartje gemaakt naar aanleiding van de live van Darline.

Mijn vorige kaart kwam 2 geleden al online, alleen de deze had ik eerder gemaakt maar niet afgemaakt omdat ik hem ineens niet meer mooi vond. Maar na een tijdje op mijn bureau gelegen te hebben besloten om hem gewoon af te maken. Moet deze dat ik die week meerdere dingen ben gaan afmaken wat maar verdwaald lag op mijn bureau. En moet je zeggen dat geeft rust zeg, heb zelfs al ergens een werkbeschrijving van gemaakt wat nog langer op mij lag te wachten.


Voor deze creatie heb ik papier van Craft Sensations gebruikt. En het sluit met een bellyband.



Verschillende bloemetjes gemaakt met mallen van Marianne Design en Joy!Crafts.
Takjes van Ali en Craft Emotions.


En hier de binnenkant, hier heb ik een extra opening bij gemaakt waar de kaartjes doorheen gaan.


In de zijkanten van de kaarten een insnede gemaakt en een tag doorheen gestoken.
Tekst is van boekenvoordeel: Emma's Favorites.


Wat Nuvo drops en een mini bloemetjes van de Olba tang.


Deze tekst is van Studio Light.



Ik vind het een moeilijke kaart om op te pimpen....en niet echt mijn ding, maar het is uiteindelijk nog een leuke verjaarskaartje geworden.

En de live van Darline kun je HIER terugvinden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend Elly, het model en het papier top, prachtige bloemen gemaakt die krijg ik niet zo mooi, welke stansen heb jij gebruikt voor de bloemen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi vouwkaartje met het leuke dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het prachtig Elly, en je hebt mooi papier gebruikt dus het heeft niet veel nodig.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooi kaart, Elly
    Prachtig model, mooi met bloempjes versierd
    Altijd fijn gevoel om onafgemaakte creaties af te maken
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms kijken we zelf heel anders naar een eigen creatie, maar deze is helemaal prachtig Elly! Echt mooi gedaan zo!
    Fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele mooie kaart geworden en wat leuk al die zelfgemaakte bloemen op de belly band,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie combinatie van het dp.
    Bloemetjes en streepjes, ik vind dat erg mooi.
    De bloementoef voorop is mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er behoorlijk ingewikkeld uit Elly! Maar wat een mooie kaart! Prachtig model is het! En de band eromheen met de bloemen vind ik een prachtig detail...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele leuke kaart geworden Elly....soms zie je het zelf anders he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ja zeg….zelf niet mooi vinden…ik vind hem helemaal super! Knap werk hoor Elly xx
    Ps kaartje is niet binnen en er staat ook (nog) niks in de post app 🫣xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een beauty, ik vind het een prachtige kaart Elly. Die band heb je heel luxueus gedecoreerd met die mooie bloemen en takjes en als je dan de kaart opent, helemaal super. Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is heel.mooi en ook het papier!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart!! Leuk model , mooie papiertjes top. Fijn Pinksterweekend!

    BeantwoordenVerwijderen