Volgers

maandag 22 mei 2023

Lovely

Goedemorgen,

vandaag mijn creatie van Mijn Schatkaart die vorige maand was. Ik vond het een zeer leuk model en heb hem gemaakt voor iemand die binnenkort met pensioen gaat.


Ik heb gebruikt gemaakt van het dsp van Craft Sensations en waar ook al deze elementen bijzaten.


Bloemetjes zijn van Marianne Design en Joy!Crafts, de blaadjes van Ali dacht ik.
Het boekje heb ik laten sluiten met een koordje.



Joepie dat is wat ze misschien wel zal roepen, want je kijkt er toch naar uit, dit is tekst van Marianne Design.
Rondom de kaartjes heb ik gedoodeld met een zeer fijne fineliner.


Achtergrond stempels zijn van Elisabeth Craft.
Vergeten een foto te maken dat deze pagina eigenlijk door de helft is, het zijn 2 aparte tags.


Spreek ik je snel weer? Ja ik ken haar nogal goed...vertel er zo meer over,
en het bovenste tekst is van Joy!Crafts.



Hier heb ik een insnede ingemaakt zodat ik nog wat extra tags in kon schuiven.



En een grote tag, hier kan ik wat persoonlijks gaan schrijven. Zij is conciërge op school en werkt er net zolang als ik. Ik wist natuurlijk dat zij ging stoppen en heb toen vorig jaar een open sollicitatie gedaan voor haar baantje, even totaal wat anders, wel spannend ook.
Net voordat onze directeur wegging heeft hij het nog zelf kunnen vertellen dat ik het werd, hoe leuk was dat. Ik mocht het nog tegen niemand zeggen, in april mocht ik het wel tegen mijn vrienden en bekenden zeggen. Nu zitten we alweer in mei, en steeds meer mensen weten het dus vandaar dat ik het hier nu ook kan zeggen. 
Hele tijd geleden zei ik dat ik nieuwe kleren moest hebben en dat was dus hiervoor hihihi, ipv poetskleding kan ik nu elke dag wat netter zien, het poetswerk op school dat blijf ik wel doen, maar dat ga ik nu gecombineerd tussendoor doen, en gelukkig kon dit omdat ik voornamelijk openbare ruimtes en kantoren doe en daar ben ik ook wel blij mee. Het is echt een uitdaging.  Soms moet je eens wat anders doen toch, wie niet waagt die niet wint zeggen ze.
En de school ken ik al 21,5 jaar...wel langer natuurlijk mijn kids hebben er op gezeten, maar dat ik in loondienst ging daar.

En ook diegene voor wie dit is vond het erg leuk dat ik het werd, en we kunnen samen ook goed met elkaar overweg, dus is het inwerken natuurlijk ook zoveel leuker.


En dit de achterzijde hoe ik het koordje netjes weggewerkt heb.
Ik geef het pas tegen het eind van het schooljaar...ook voor haar zal er zeker iets georganiseerd worden, ze heeft geen fb en blogs dus vandaar dat ik het hier al kan laten zien.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


 

23 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Elly
    Wat een leuk nieuws voor jou zeg en wat dapper dat je die uitdaging aangaat, je hebt er vast zin in
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!!!!!
    Gefeliciteerd!
    Mijn man is sinds dit Jay ik conciërge, op en lagere school in Zwolle, hij vindt het echt de leukste baan die er bestaat.
    Héél héél erg leuk voor je!!
    Mooie creatie laat je zien, dit is veel leuker dan een bloemetje krijgen🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en heel veel succes!
    Wat een pracht van een creatie heb je gemaakt voor je voorganger, zal ze zeker weten te waarderen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Zo leuk gemaakt. En wat een leuk nieuws, succes met je nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en een mooie creatie Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor je Elly, proficiat! 💐 En hierbij alvast veel succes gewenst in je nieuwe baan! Je maakte een prachtige creatie voor je collega! Zal ze vast blij mee zijn!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooierd Elly!! Gefeliciteerd met je nieuwe job.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk nieuws Elly....gefeliciteerd met je `´nieuwe`´ baan!
    Je kaart is prachtig.....mooie kleuren ook.
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende creatie Elly en wat een leuk nieuws van harte gefeliciteerd met je nieuw baan. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi boekje weer in Elly stijl, mooi kado voor je cllega die met pensioen gaat en wat een mooie kans voor jou om haar op te volgen! Veel succes met je nieuwe baan Elly!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creatie Elly. Leuk zeg dat de job voor jou was gefeliciteerd en succes . Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor haar. en wat leuk voor je dat je haar baan kan overnemen. super!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes met je nieuwe baan Elly, heel leuk dat het allemaal gecombineerd kan worden. Je hebt een mooie creatie gemaakt voor de toekomstige pensionada.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk,... gecombineerd en alle geluk, met je baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creatie weer en gefeliciteerd met je nieuwe baan😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi nieuws voor jou Elly, ze kunnen toch geen betere opvolger wensen!!
    Je maakte een prachtige creatie voor je collega, heerlijk met al die bloemen xx
    Ps. Nee helaas is je kaartje niet gekomen en staat ook niet in de app 😉 Je hoeft niet een nieuwe te maken hoor,allemaal extra kosten…ik weet toch dat je aan me denkt 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt! Ik kan hier weer heel wat van opsteken! En dank je wel nog voor je antwoord op mijn vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Een leuke uitdaging. En wat heb je weer een mooie creatie gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat een mooie creatie heb je gemaakt met het leuke dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! Heel veel succes met je nieuwe baan gefeliciteerd.
    Bij mij zit de pijn nu meer in mijn rug, ik gebruik een donut kussen om op te zitten, dat gaat goed.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen