Volgers

woensdag 24 mei 2023

Voetbalschoen

Goedemorgen,

voor onze challenge bij KIC was het mijn beurt om een voorbeeldkaart voor ons DT team te maken, en deze keer is het Sport.


Dit kaartje had ik gemaakt op 2 februari dus dat is alweer even geleden, ik had een dag eerder een kaartje gemaakt voor een meisje die wel een kaartje verdiende en dat was deze. Maar zij heeft ook een kleiner broertje en daar zij zoveel aandacht krijgt dacht ik oeps ik moet ook voor dit jongetje wel iets maken, dus gelijk aan de slag gegaan...


Ipv van een merk heb ik hier zijn naam opgeplakt, dit zijn lettertjes van Joy!Crafts.
En de stiklijntjes met een witte potlood erop gezet.


Ik heb glitter karton voor deze schoen gekozen, want anders werd het een beetje te saai.
Deze schoen is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.793.



En bij deze schoen heb ik voor hem ook 2 afdrukjes erbij gedaan zodat hij ook kan gaan kleuren, dit jongetje is bijna 4 dus of hij ervan houdt durf ik niet te zeggen, maar gaat erom dat er geen verschil gemaakt wordt. En hoe vaak gebeurt er nu dat hun vader een kaartje van zn werk mee naar huis neemt voor hem en zn zusje. 
En hij was er zeer blij mee met deze kaart in de vorm van een schoen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


 

18 opmerkingen:

  1. Een blitse schoen maakte je Elly en superlief dat je ook aan hem dacht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldige en gave voetbalschoen Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie voetbalschoenkaart voor het jongetje leuk dat je er dan ook 2 afdrukjes bij hebt gedaan zodat ie zelf kan kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Elly....die zal zeker in de smaak vallen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf deze mooie schoen Elly. Kan me voorstellen dat de kleine Siep ermee in zijn nopjes was!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat attent van je om ook voor hem wat leuks te maken en mee te geven.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voetbalschoen Elly
    Daar zal het ventje blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gave voetbalschoen Elly.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel gaaf kaartje Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van jou.
    Wat een leuke kaart, daar is het jongetje vast en zeker heel blij mee geweest!
    Leuk om er nog een kleine kleurplaat bij te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt superleuke deze voetbalschoen voor Siep, lief van jou om ook voor hem wat te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk deze stoere glitterschoen. Dat glitterkarton maakt hem extra leuk, dat heb je goed gezien Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke voetbal schoen ene heel leuk idee Elly. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart. Ik heb deze mal ook en je kunt dan de kleuren vd voetbalclub gebruiken waar iemand fan van is.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen