Volgers

maandag 12 juni 2023

Gefeliciteerd

Goedemorgen,

een kaart voor een Ans die gisteren jarig was. En dit patroon is afkomstig van Mijn Schatkaart.


Hier heb ik dsp gebruikt van Scrap&Me Celebrations Rouge.


Bloementoef met mallen van Ali en de witte takjes van Craft Emotions.




Label en de rand pons zijn beiden van Vaessen. Tekst van Marianne Design.



Hier nog een Fijne dag opgeplakt met de lettertjes van Craft Emotions.


En hier nog een label, het was een heel leuk model om te maken, toch redelijk zwaar om te versturen, maar ik hoop dat hij aangekomen is bij Ans en een mooie dag met vele kaarten heb gehad.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

12 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart heb je voor Ans gemaakt en mooi designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met zulk mooi romantisch papier Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met heet mooie dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie en speciale kaart heb je voor mij gemaakt, dankjewel. Ik zag dat je mijn berichtje op IG inmiddels gevonden hebt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor Ans, Elly
    Heel leuk model en mooi dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart is dit geworden Elly, in dit bijzondere model! Erg mooi gedaan zo!
    Fijne dag nog vandaag. 😎
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig papier heb je gebruikt!! mooi model kaart ook.
    ik weet wat het is om je huisdier te moeten missen...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart voor Ans.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een kadootje om te krijgen zeg een speciale kaart voor Ans en echt een bjoetie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen