Volgers

woensdag 14 juni 2023

Weekopdracht 17

Goedemorgen,

en heb de weekopdracht 17: Boeken ook weer volbracht. Moet wel zeggen dat het steeds moeilijker wordt, want die week dat ik dit maakte was het zulk lekker weer dat ik meer buiten ben en niet graag boven zit, dit was trouwens ook mijn enigste creatie dat ik die week gedaan heb.


Een plannerpagina, dit gaat dus een planner worden met alleen de weekopdrachten erin...dus moet het wel volhouden, tot nu toe gaat het nog net.


Envelopje gemaakt met papier wat ik eens bij een restaurant meegenomen had, wat onder mijn bordje lag. Gelijk onderuit gehaald zodat het netjes bleef.
Envelopje is van Ali. Het boekje en alle andere elementen zijn van Craft OClock.
In het envelopje zitten mini bladzijdes van een boekje.


Sticker is van Dutch Doobadoo, en de losse letters van Craft Emotions, vond het leuk om met letters te strooien...er wordt met letters gespeeld voordat er een verhaal op papier komt.



Bruine inkt want ik had ook bruine lettertjes gebruikt.

Groetjes,

Elly

fb pagina;

 

12 opmerkingen:

  1. Je creatie is schitterend Elly, het thema laat je goed zien!
    Ennuh moet wel leuk blijven….is een hobby toch 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach weet je wat het is Elly…actie reactie toch 🥰

      Verwijderen
  2. Heel knap iedere week een planner pagina maken, ik had mij voorgenomen iedere maand maar is niet gelukt voor dit jaar, hihi
    Je thema boeken op een hele mooie manier gedaan Elly er is veel te lezen en te zien! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een super mooie pagina gemaakt met deze opdracht en wat leuk dat inktpotje erbij.
    Ik loop ook nog wat opdrachten achter, maar dat haal ik wel weer in.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een mooie pagina voor je planner, leuk dp en leuke details heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Elly
    Prachtige plannerpagina, sowieso knap dat het je elke week lukt, maar genieten van het mooie weer is ook belangrijk, toch?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer ene super mooie pagina planner. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi gemaakt. Erg leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina is dit ook weer geworden Elly. Het gaat je nog steeds goed af!
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,
    Daar ben ik eindelijk weer eens even....met dit weer komt er haast niet van bloggen....aar daar hebbe meer mensen last van las ik!
    Ik heb even teruggekeken bij je....wat heb ik veel moois gezien.....prachtig allemaal!
    Ook deze creatie vind ik prachtig!
    Groetjes en geniet van het buiten zijn,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen