Volgers

vrijdag 16 juni 2023

Weekopdracht 18

Hoi hoi,

en de weekopdracht van Scrappen en Beppen van week 18 is Chocolade.


Ik zoeken en zoeken in mijn stempelbakken naar een stempel van de chocolade set, blijk ik die niet eens te hebben, heb ze dubbel uitgespit..dat was effe balen.
Maar goed ik ben eruit gekomen en zelf maar wat geschreven.


Het dsp en de elementen zijn van Scrap and Me, Vintage Garden.


Deze stempel is van Studio Light.


Op de pagina heb ik een witte reep chocolade gemaakt.


Achter het flapje van de YES heb ik wat ingrediënten opgeschreven van witte chocolade. 


Achter de reep heb ik nog een tag gestoken.


Deze tekst zag ik op internet, en vond hem wel grappig hierbij.
En zo is mijn missie van die week ook weer geslaagd.


Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

13 opmerkingen:

  1. Een super leuke (en bijna een lekkere) reep chocolade Elly em wat leuk dat je voor witte chocolade hebt gekozen. Leuk dat flapje met de ingrediënten erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk jij bent niet voor 1 gat te vangen Elly, leuk opgelost met de teksten! Een superleuke én lekkere creatie!
    Ps peperkorrels blijken ook te helpen maar als je heel de tuin moet doen….xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke details leuk op gelost om de tekst erop te schrijven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf je pagina Elly! Wat heb je alles weer goed bij elkaar bedacht, ziet er helemaal mooi uit! En knap geschreven, ook een leuke tekst erbij gedaan. 😀
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit chocolsdekaartje, Elly
    Knap en mooi geschreven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet het er allemaal weer super uit alles perfect bij elkaart passend....
    en die tekst is fantastisch.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ene geweldig chocolade kaartje , super mooi Elly! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg! En witte chocolade is ook heel leuk! Jouw mooie labelkaartje kam gisteren met de post! Dank je wel, doet goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor.
    Jij moest echt even heel creatief aan de slag, maar dan is het des te leuker als je een mooie creatie hebt gemaakt.
    De ingrediënten erbij opgeschreven vind ik wel heel erg leuk verzonnen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi en de leuke tekst heb je mooi geschreven!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen