Volgers

woensdag 21 juni 2023

Sterkte

Goedemorgen,

dit kaartje is al even op plaats van bestemming, maar helaas een stukje ervan niet.


Het kaartje is voor Sarah om haar wat sterkte toe te wensen, want wat ze meemaken met haar dochter is ook niet niks.
Basis is een mal van Studio Light en ook het dsp.
Nu ging ik snel dit kaartje maken, niet snel, maar wel snel op de post doen.
Foto gemaakt eerst in mijn fotostudio, en wat bleek toen ik een dag later terug mijn hobbykamer in kwam....zag ik een klein paars hartje nog liggen in die studio ik dacht huh.
En zei ohhhhhhhhhhhhhhhh nee toch hoe kom ik daar nu weer bij, te gehaast bezig geweest om het kaartje voor 5 uur op de post te doen. Ik had Sarah gelijk een mailtje gedaan en toen een foto al laten zien van wat hier nog lag, ik vond het zo stom van me.


Deze in het paars gemaakt omdat ze dat zo een mooie kleur vind, en vlinders omdat ze daar ook iets mee had en een geel hartje...deze staat voor de zon. Dit hartje heb ik uit de kaart gesneden en daaronder een stukje geel cardstock geplakt.
Sterkte is van Carlijn Design.


En dit het hartje dus wat achter Sterkte zat geschoven.
Deze tekst is van Joy!Crafts.

Vandaag vliegen we om half 1 smiddags richting onze vrienden... en over precies een maand trouwt onze oudste dochter..wat gaat dat ineens snel.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

9 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje voor Sarah!
    De bedoelingen zijn dan zo goed en wat balen dat je dan het hartje ziet liggen.
    Ja de tijd vliegt Ellie
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach suffie toch, wat jammer! Maar gelukkig kon je hem nog op de foto laten zien en snapt de ontvangster het wel…
    Een goede reis en veel plezier Elly xx
    Jaja en als jullie terug zijn nog sneller….!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje jammer dat het niet bij de andere kaart ziet maar de bedoeling is goed ze zal het best begrijpen
    veel plezier op vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sarah zal het toch wel mooi vinden Elly.......het is ook echt heel erg leuk gedaan!
    Ik wens jullie een goede vlucht en een fijne vakantie en als jullie terugkomen ben je weer helemaal opgeladen voor de bruiloft!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart ook al mist er iets.
    Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig sterkte kaartje Elly, heel mooi gedaan en je weet 't hè, haastig gespoed... Hele fijne vakantie gewenst en een behouden terugkomst. En dan is alles weer gericht op... 🥰
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje voor Sarah, Elly
    Dat zal ze zeker waarderen!
    Fijne tijd in Spanje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen