Volgers

vrijdag 23 juni 2023

Kralen album

Goedemorgen,

laat vandaag veel foto's aan jullie zien van een redelijk groot project, en deze had ik samen op een ochtendje met Renate online gedaan ergens in februari toen. 

Het was een oud project van Tiets, die ze bij HobbyVision weer liet zien. Je had hiervoor zakjes nodig en laat ik die toen van Renate met kerst gekregen hebben, wij hadden witte zakjes van de Jumbo gebruikt.

Het is dat ik geen filmpje hierop kan krijgen, had gemakkelijker kijken geweest, dus koffie of thee erbij en veel plezier met alles doornemen.


Ik heb twee soorten dsp hiervoor gebruikt, van Stamperia Blue Land en van Scrap and Me Sapphire.
Zij houdt van blauw, dus moet goed komen met deze lijnen.
60 is een mal van Ali en tekst komt uit het dsp.


Een touwtje samen met een mooie lint als sluiting, en de rondjes afgewerkt met de reinforcements van Elisabeth Craft.



De achterzijde.




Foto's zijn genomen toen we vorig jaar bij haar waren in Spanje, en nu zijn we er weer om haar verjaardag te vieren, manlief is ook mee, even een weekje weg. Ons huisje wordt goed bewaakt door dochterlief met haar vriend.




Handig een selphi printer en ik had deze foto's nog op mijn mobiel staan dus handig kon ik ze gelijk uitprinten, al die foto's die ik gebruikt heb hier had ik ook zelf genomen vorig jaar.


En een fiets, we zijn vriendinnen van het fietsclubje dus vond het wel toepasselijk om deze dan hier ook even te gebruiken.


Niet alle pagina's zijn bewerkt, want het papier is al zo mooi van zichzelf.
De borderrand is een pons van Martha Steward.


En hier zoals je ziet de zakjes, wij (Renate en ik) hebben ze zelf wat aangepast en ook de kaft zodat het voor ons beter uitkwam.
In deze zakjes zitten tags.


Tekst is van Craft Emotions en de negatief mal van de Action.


Proost deze tekst is gemaakt met de Dymotang, had vorig jaar verschillende kleurtjes op de kop kunnen tikken bij de Action.
Heerlijke Sangria en een typisch gebakje van die streek, wat was die machtig zeg, maar wel heerlijk. (het was ook geen kleintje)


De tags heb ik met een Dutch Doobadoo mal gemaakt, al een oudere 470.713.114.


Tekst stempel van Marianne Design dacht ik.


Haar mooie en lieve hond en haar man ook op de foto natuurlijk.

Als achtergrond wat stempels van de Action.
Dit was heel leuk om te maken, basis zit zo in elkaar maar het oppimpen daar gaat altijd meer tijd in zitten. 

Maandag laat ik de creatie zien die ik voor haar man gemaakt hebt, want het is eigenlijk dubbel feest, ze vieren aankomende zaterdag groot feest omdat ze samen 130 worden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:











 

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig album , en ook heel mooi papier gebruikt.
    Fijne vakantie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontbijtje erbij is dat ook goed??
    WOW WOW wat een prachtig album , schitterend alles past bij elkaar, wat zal dat een werk zijn geweest.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg WOW!! Wat een prachtig album heb je voor je vriendin gemaakt Heel mooi met dit designpapier en leuk die kralen in de binding.
    Geniet van jullie vakantie en wat fijn dat je huis goed bewaakt wordt!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zitten uren werk in. Mooi om dit kado te geven. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige album weer super gedaan en gaaf papier Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooi creatief kad, Elly!
    Hel mooi met die zakjes erin en wat een mooi dp!
    Geniet van jullie trip!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie creatie met het leuke dp, plaatjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig album met heel mooi dessin-papier en leuke details Elly. Wat een mooi persoonlijk cadeau. Fijne vakantie daar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tsjonge Elly, wat een prachtig album heb je gemaakt! Heel mooi papier gebruikt en zo persoonlijk! Echt geweldig! Is het uit te houden in Spanje?? Ik hoorde al van temperaturen van tegen de 40 graden....maar gelukkig voelt het daar anders dan hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig album met het mooie papier en de leuke foto's. Fijne vakantie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi gemaakt!
    Fijne vakantie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik dacht dat ik hier gereageerd had….ik had deze in ieder geval wel bekeken want heb de foto’s vergroot bekeken…zo gaaf weer gemaakt door jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat 'n prachtig project is dit weer Elly met het schitterende DP! Leuk om hier je eigen foto's bij te gebruiken!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen