Volgers

zondag 25 juni 2023

Kaw-fee

Goedemorgen,

we zitten alweer aan challenge #181 bij KIC, en deze keer vragen we om koffie of thee op je kaart.


Ik heb voor een octagon vorm gekozen, deze had ik nog van het album wat ik toen bij Renate had gevolgd in haar privegroep, en de afbeeldingen komen uit een blog van Craft Sensations en hadden dezelfde vorm. Dus dit kaartje was ook zo geboren.




Tekst is dacht ik van Studio Light.

Mochten jullie mee willen doen kunnen jullie je kaartje HIER linken.

Ik wens jullie een fijne zondag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

11 opmerkingen:

  1. Gave kaart! Het deed me een beetje aan zo'n doos Droste chocolaatjes denken, zelfde vorm maar die was blauw.
    Leuk om de vorm van de afbeeldingen te gebruiken als kaartvorm.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi voorbeeld heb je gemaakt.
    Erg leuk bedacht.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke verjaardag kaart Elly! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij hebt er ook een prachtige kaart van gemaakt Elly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi koffiekaartje Elly
    Leuke details!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Elly. En wat een grappige tekst, die kaw fee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave reminder is dit Elly, ook mooi gedaan!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk voorbeeld kaartje Elly
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen