Volgers

maandag 26 juni 2023

Never Ending card

Goedemorgen nog steeds vanuit het zonnige Spanje, ik zou vandaag de kaart laten zien wat ik voor de man van onze vrienden had gemaakt. 


En het is een Never Ending Card geworden, zo had hij ook een aparte kaart.
Ik heb hier dsp van Maja Design en Craft Sensations gebruikt en grote en kleine blokken.
Leuk dat gepuzzel naar papier wat een beetje bij elkaar past. Nou ja leuk, soms ook zeer moeilijk.


Deze tekst komt uit het papier van Maja Design, zo heeft deze lijn ook.


Alle stempels zijn van Studio Light, en als je goed kijkt heb ik zijn verjaarsdatum erin gezet.


Tja helaas 70 moet goed opvallen, deze zijn van Ali.


!ste keer omgeslagen kom je deze kant tegen.


Bierflesje is van Ali en tekst van Studio Light.


Klok van de Action en tekst van Joy!Crafts.


En hier als je 2x omslaat.
Het is best een moeilijke kaart om op te pimpen, dus vind zelf jammer dat je al ziet wat er onder de volgende omslag zit.



Hier weer de datum van zn verjaardag en wanneer het feest gehouden werd.
Ik kan nog niet vertellen hoe het was daar ik dit blogbericht op 25 mei aangemaakt heb.


En dan hier de laatste keer omslaan.
En een foto (met toestemming) van hemzelf en hun lieve hond, deze foto had ik zelf nog gemaakt vorig jaar. Negatief is van de Action.


Namen van alle vrienden, wij zijn met zn viertjes erheen gegaan, de rest kon niet.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:


 

9 opmerkingen:

  1. Wauw dit is zo’n moeilijke kaart om te pimpen maar jij maakte er iets heel moois van Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Elly
    Poosje geleden heb ik ook zo'n kaart gemaakt het komt heel precies hoe je de vouwlijnen maakt en edn puzzel hoe te bekleden, het is jou supergoed gelukt en de ontvanger zal er zeer blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf gedaan en een prachtige kaart Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof best dat het een gepuzzel was Elly....maar opdracht volbracht zou ik zeggen....super gaaf gedaan!
    Groetjes en geniet nog van je vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een super mooie never ending kaart gemaakt en de tickets stempels vind ik erg leuk hierbij.
    Dit model heb ik vroeger gemaakt voor de kleinkinderen en ik weet hoe lastig te beplakken, maar het is jou heel goed gelukt.
    Geniet van je vakantie en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met alle leuke details en het leuke dp ik heb ooit eens geprobeerd om ook zo'n kaart te maken maar wat is dat ingewikkeld is ook niet gelukt en ik ga ook niet meer proberen laat mij maar gewoon platte kaarten maken dat gaat me beter af.
    veel plezier in spanje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie creatie is dit ook Elly en heel knap gedaan zo. Zal goed ontvangen zijn! Je hebt weer veel zorg besteed aan de aankleding ervan, erg mooi!
    Nog 'n hele fijne tijd in Spanje, geniet er nog van! 🌞
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, helemaal met al die persoonlijke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie never ending card Elly. Daar ben je wel even mee bezig geweest maar ik vind dat je hem heel mooi gedecoreerd hebt. Geniet nog maar lekker in Spanje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen