Volgers

woensdag 28 juni 2023

Weekopdracht 19

 Goedemorgen,

week 19, en opdracht was Vogels.

De keuze was niet zo heel moeilijk want ik had nog hele mooie maar wel drukke dsp die ik hiervoor kon gebruiken.



Zoals je ziet is het zeer druk papier en als je er nog wat dingetjes opmaakt helemaal.


Deze stempels zijn van StudioLight.


Dit labeltje met het meisje erop, had ik ooit eens bij Ali besteld. Deze geplakt op een strookje wat ik langsdoor op de pagina gemaakt had, samen met het envelopje wat ik ook zelf gevouwen had.
Kon ik hier weer iets achter schuiven.


In de envelop een kaartje wat ook in deze blok zit van Craft Sensations.


Reinforcements van Elisabeth Craft Design.


En hier het blaadje wat ik achter het strookje schuif.


Leuke strik gemaakt door hier ook 2 reinforcements op te plakken. Kon ik hier weer die leuke tag van Bella Lulu steken.


Ook deze label is van Ali. En een bloementoef van elementen van Craft OClock.


Label van Bella Lulu en een achtergrond stempel van Ali.


Deze pagina was ook zo weer gemaakt, en heb er plezier mee gehad.

Vandaag laatste dagje in Spanje morgen vertrekken we heel vroeg naar huis.
Dit bericht had ik aangemaakt op 15 mei.
Dus heb ik nog veel te reageren bij jullie allemaal..

Groetjes,

Elly

fb pagina:


10 opmerkingen:

  1. Jij hebt weer goed uitgepakt Elly, zie door de vogels het bos niet meer (grapje ๐Ÿ˜‰) prachtig papier!
    Zo snel alweer…sjonge! Goeie en veilige terugreis xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met dit drukke designpapier heb je weer een prachtige creatie gemaakt. Een mooie pagina en ook het envelopje is erg leuk hierbij.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pagina, Elly
    Mooi met die vogels en leuke details
    Alvast een goede terugreis!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie pagina het dp is zeker erg druk maar je hebt het leuk gecombineerd met de details
    alvast een goede terugreis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer een gave pagina Elly, mooi gedaan zo. En wat gaat het snel hรจ, alweer bijna voorbij... Geniet nog even! Goede reis terug en een behouden thuiskomst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Elly....het DP is inderdaad wat drukker.
    Goede vlucht terug!
    Groetjes en goede vlucht terug,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pagina en super vrolijk!
    Hopelijk heb je een goede reis naar huis gehad, succes met de was!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. DSP herken ik๐Ÿ˜ƒ mooi geworden.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen