Volgers

zaterdag 1 juli 2023

Boekje

Goedemorgen,

ik ga jullie een hele lange blogbericht laten zien, zet jezelf in relax stand en geniet ervan (hoop ik). Eindelijk heb ik dit boekje eens uitgewerkt en een fototutorial gemaakt . Het boekje lag al zo lang op me te wachten en iets uitwerken en foto's ervan maken kost nu eenmaal veel tijd.

Maar goed ga jullie niet langer vervelen met mijn typewerk, hier dan eerst het resultaat van mijn boekje en daarna de fototutorial, Heb deze gemaakt voor KIC, en deze challenge duurt van 1 juli tot en met 1 september. Al onze vorige deelnemers van het accordion project zijn nu onze gast designers geworden, die het graag wilde doen dan. En ze gaan jullie om de buurten de reminders laten zien.


Ik heb gewerkt met het prachtige dsp van Stamperia - Rose Parfum en Backgrounds.



Alle elementen komen uit het dsp of ze zijn eruit geknipt.





Op deze tag had ik een randje van het dsp over en hier een bandje van gemaakt en weer een tag achter gedaan, wat ook bij dit dsp zat.



De binnenzijde.






Het laten sluiten met een mooie satijnen lint.






Ik zeg niks teveel he, het papier is werkelijk prachtig.




Dit heb ik wel allemaal uitgeknipt en bij elkaar geplakt.






Het boekje zit zo in elkaar, wil je hem ook maken?
Dan hieronder de werkbeschrijving en kun je je creatie HIER plaatsen bij KIC.
          
Hopend is het te lezen, anders uitvergroten de foto, of laat het me weten, dan komt het wel goed.

Veel plezier ermee mocht je het gaan maken,

groetjes,

Elly DT

fb pagina:

fb KIC:







13 opmerkingen:

  1. Wat een super gaaf project Elly. Wat een werk, weet dat er heel veel tijd in gaat zitten. Maar zo mooi gedaan. Liefs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi boekje met al het mooie dp en de vele details, wat een klus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterend boekje met geweldig papier Elly, prachtig gemaakt, dank je wel voor de tutorial heb het opgeslagen, of ik het ooit gebruik is het tweede.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elly, wat een prachtig boekje heb je gemaakt met dat schitterende dessin-papier. Heel mooi zoals je alles verwerkt hebt en dank je wel voor de uitgebreide foto-tutorial. Misschien dat ik me er weer eens mee bezig ga houden. Lang geleden dat ik een album gemaakt heb. Dankjewel voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly, ik sta in je spam 😕.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n schitterende Crea, El! 😀 Prachtig en wat 'n werk heb je daar aan gehad! Het moet wel veel voldoening geven nu het af is. Heel mooi gedaan.👏
    Nog een fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk en je hebt het erg mooi gemaakt en netjes uitgewerkt Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw Elly. Dit vind ik helemaal te gek! Wat een mooi albumpje is het! Jou kennende valt de hoeveelheid tijd wel mee....mij zou het natuurlijk weken kosten, maar ook omdat ik de ervaring mis. Ik heb hem opgeslagen. Wie weet kom ik er nog eens toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag dit prachtige albumpje al op facebook voorbij komen
    Zo leuk met al die mooie en bijzondere pagina's
    Je kan zien dat je er veel aandacht aan besteed hebt.
    Wie weet vind ik ergens nog tijd om dit mooi albumpje te maken.
    Dank je wel voor de tutorial.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende boekje! heel erg mooi gemaakt en ook mooi papier gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is helemaal geweldig ELly
    Wat een mooi model en wat een .mooi dp en wat een prachtige details, ik kom ogen tekort!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen