Volgers

maandag 31 juli 2023

Mijn Schatkaart

Goedemorgen,

deze verjaarskaart is naar een blogvriendin gegaan en is ook al een tijdje in haar bezit.

Deze kaart was een uitdaging voor Mijn Schatkaart van juni, ik vond hem moeilijk op te pimpen..schoof hem telkens opzij, toen werd het warm en had ik het druk met mijn nieuwe baan inwerken erbij.

Om hem deze keer ook niet te zwaar te maken had ik de achterkant niet beplakt...nou ja hoefde natuurlijk ook niet, maar anders bleef hij nog langer op mijn bureau liggen, en had ik hem niet op tijd kunnen inleveren op die fb groep.


Het papier is van Craft Sensations.
De randen aan de zijkanten is met een randpons van Vaessen gemaakt.


Ook deze grote foto zat erbij, vind dat wel heel mooi.
Tekst is van Craft Emotions. En op het onderste randje heb ik gedoodeld.


En hier van bovenaf gezien.

Ik wens jullie een mooie dag,

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart voor je vriendin Elly!
    Ook je creatie hieronder is schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Elly.
    Gaat het goed met je nieuwe baan?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en het pimpen is goed gelukt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi vouw kaartje met het leuke dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt Elly en leuk gedoodled! Gaaf model is dit ook, heb er al enkele keren iets van voorbij zien komen.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie kaart, leuk model ook.
    bevalt het op je nieuwe werkplek?
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Elly
    Bijzonder model, je vriendin zal er blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart in een leuk model Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model is dit! Kun je het echt plat opsturen? Omdat je schrijft dat je hem niet te zwaar wilt maken... Je hebt hem toch mooi gepimpt, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart Elly.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben weer even door je blog gescrold(ik ben niet zo vaak op blogs) ,prachtige creaties heb je weer gemaakt Elly.
    En nog van harte met je dochters!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooierd is het geworden Elly, wel eenvoudig voor jouw doen 😎xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart voor je vriendin ok n leuk model
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen