Volgers

woensdag 2 augustus 2023

Week 24

Goedemorgen,

deze planner pagina nog snel gemaakt voordat ik op vakantie ging naar Spanje, zodat ik niet teveel allemaal achter loop hihihi.

Week 24 en deze keer was het Mode.


Blok van Craft Sensations erbij en zoeken maar, een leuk zakje in mijn voorraad nog gevonden denk dat deze ook uit Spanje komt van vorig jaar. Deze achter de basis geplakt en kon hier dan ook weer wat inschuiven.


De letters zijn van Craft Emotions.


Leuk kwastje wat qua kleur hier ook goed bij past, deze komt ook van de Action weg, en vastgeniet op de pagina.


En in het zakje een leuke bladzijde uit een blocknote, waar ook fashion op staat, en meer wat met mode te maken heeft, dit is een blocknote wat al heel oud is en ook eens bij de Action gekocht.


Op de achtergrond een kassabon van een kledingstuk die ik eens gekocht had, dus kon die wel hier bij gebruiken, helaas (nou ja zo erg was het eigenlijk ook weer niet) door de lijm die ik gebruikte zie je doorschijnen op de kassabon.





Ik kreeg vragen hoe het op mijn nieuwe werk gaat, we hebben schoolvakantie, zijn de 3de week alweer ingegaan, ben alleen nog maar wat ingewerkt en nu 6 wkn eruit, dus zal straks zowieso heel erg inkomen zijn. (dit bericthtje even bijgewerkt op 1 aug)

Wens jullie een fijne woensdag,

Groetjes,

Elly

fb pagina;

 

14 opmerkingen:

  1. Een mooie mode pagina met kassabon van een leuke winkel. Die hebben wij ook één in het dorp.
    Dat gaat wel goed komen op je werk over 3 weken. Nu nog genieten van de vakantie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pagina, Elly
    Zou zomaar in een modeblad passen
    Knap gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg.
    Wat een leuk idee, die kassabon op de achtergrond. Ik heb dat soms ook, met lijm, maar nu stoort het mij totaal niet, vind het juist wel en leuk iets extra's geven.
    Haha, zo begon mijn man toen ook als conciërge op een lagere school......eerst zomer vakantie😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie pagina voor je planner met de leuke details en plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi geworden!! leuk thema: fashion/mode
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt hier weer een gave pagina te laten zien Elly, mooi gedaan met al deze elementen! Je gaat er vast weer snel inkomen straks!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi weer Elly!
    En dat komt vast goed met je nieuwe werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke pagina maakte je en de kassabon springt er uit, wat een leuk detail! Ik kocht laatst in deze winkel ook wat kleren…heb ze nog niet veel aan gehad met dit baggerweer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie pagina heb je over mode gemaakt en dat met de kassabon is mij ook al eens overkomen.
    Leuk met je nieuwe baan en dat gaat je vast wel lukken en eerst genieten van je vakantie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk deze mode pagina en grappig die bon erbij! Dat doorschijnen valt niet echt op, het is net of het erbij hoort!
    Succes straks weer met je nieuwe baan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie pagina met mode in je planner gemaakt Elly
    Groetjes fijne dag ......Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een hele mooie planner pagina gemaakt en dat gaat vast helemaal goed komen op je werk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen