Volgers

zaterdag 19 augustus 2023

Enveloppen album

Goedemorgen,

yes ik was van de week eindelijk begonnen aan Renate haar enveloppen album die ze gaf op 24 juni in een privegroep op fb.

Zelf was ik toen op vakantie in Spanje en daarna gewoon niet meer aan toegekomen. Gaan jullie er maar weer goed voor zitten, want ik zou Elly niet zijn zonder uitgebreid foto's aan jullie te kunnen laten zien.

 

Ik heb enveloppen van 12x12 cm genomen. En die zijkant van het albumpje is van nepleer van de Action.
Het dsp is van Studio Light Celebrate Springs en van Craft Sensations Vintage Basis een boek uit '21.
En waar Date op staat deze heb ik een sheet gedaan en kun je eruit schuiven en de gewenste datum en titel opschrijven.



Van meneer Ali is de Photos tekst.




Bling bling lintje.




Ik heb echt de flapjes van de envelopjes nog gebruikt, vond dat juist een leuk effect hebben.




Deze paperclip houdt de tag vast.









En het notitieblaadje is een blokje van de Action ook, waarschijnlijk hebben jullie mij dit wel vaker zien gebruiken bij mijn planner pagina's.



Dit was mijn albumpje, heel leuk en in een paar uurtjes gemaakt. Je kunt er echt heel veel foto's in kwijt.

En ik was van de week naar de Kringloper geweest van ik zag bij Joyce Tresoor zo wat gaafs dat ik ook op stap ging en zelf ook wat moois gescoord heb om op planners enzo te gebruiken.


Tijdschriften uit 1937, waar dus zeer leuke afbeeldingen instaan, en een oude nostalgische handwerkboek met leuke getekende dames enzo.


Ook had ik voor de 1ste keer besteld bij Temu, en dit kreeg dit binnen 1 week al in huis, echt zo snel. Washitape, wat leuke blaadjes om ergens achter te plakken een waxstempel met de letter E, en een leuke tag mal.

Ik wens jullie een mooie zaterdag toe,
groetjes,

Elly

fb pagina:




15 opmerkingen:

  1. Wow wat heb je een prachtig album gemaakt en wat mooi met het oude tijdschrift plaatjes erbij. Het is veel werk geweest, maar ontzettend mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt weer een Elly-creatie…dit vind jij toch wel de leukste werkjes volgens mij en gaan ze jou goed af!
    Ik heb de foto’s stuk voor stuk bekeken,zo mooi.
    En dan je leuke aankopen…dat is boffen!

    Mijn reactie van gisteren is niet geplaatst, staat hij in de spam of heb je hem verwijderd (was misschien een beetje te griezelig was ik vertelde đŸĢŖ) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, idd zeer leuk vind ik dit ja, goed gezien.Idd je stond in de spam samen met Anita. Nee was niet griezeig hihihi het mag gezegd worden ;)

      Verwijderen
    2. 😁😁😁😁😁

      Verwijderen
  3. Prachtig Elly
    Weer zo'n schitterende Ellycreatie!
    Leuk met al die vakjes en details
    Knap gemaakt en wat heb je leuke tijdschtiften gescoord bij de kringloop
    En mooie nieuwe aankopen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie met het leuke dp en de leuke details
    leuke aankopen heb je gedaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oh oh, wat is dit nou toch weer ontzettend mooi.
    Ik blijf er naar kijken, heb alle foto's aangeklikt en uitvergroot bekeken, heel hÊÊl mooi.
    Super leuk om hier foto's in te bewaren van een mooie vakantie die je gehad hebt.
    Wat heb je leuke dingen gekocht bij de Kringloop en een mooi kado voor jezelf besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige labum heb je weer gaaf gedaan Elly en leuke spulletjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Elly, wat 'n prachtig project weer! Je raakt niet uitgekeken, zoveel op te zien! En je bent aardig geslaagd ook.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....in een woord SCHITTEREND Elly!
    Wat heb je gaaf papier gebruikt....heel erg leuk gemaakt!
    je hebt weer leuke dingen gescoord!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een paar uurtjes???? Wauw, jij kunt dat echt snel en goed zeg. Ik vind het een super album wat je gemaakt hebt.
    Heb je nu die enveloppen steeds met de dichte kant tegen elkaar vast geplakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee niet tegen elkaar aan geplakt, er is een binding gemaakt voor deze album. Dank je wel, als ik eenmaal door kan gaan kan ik soms echt niet stoppen. Dit weekend is er nog best wel een aardig projectje uit mijn handen gekomen. Maar dat volgt nog, Moet die nog iets oppimpen.

      Verwijderen
  10. Je enveloppen album ziet er prachtig uit, overal leuke details te bewonderen. Ik heb me nog kunnen inhouden en en nog niks besteld bij Temu, de verzending gaat echt heel snel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen