Volgers

zondag 20 augustus 2023

Trouwkaart

Goedemorgen,

vandaag laat ik een reminder zien van een trouwkaart, deze challenge loopt bij KIC tot 9 sept.


En ik had deze kaart gemaakt voor onze dochter en schoonzoon, die dus op 21 juli getrouwd zijn, wat tevens onze trouwdag ook was, wij waren 34 jaar getrouwd.
Ik heb als basis voor deze kaart het klembord van Studio Light genomen en het dsp van Craft Sensations. Ben ik de kleuren zwart/wit gebleven omdat hun uitnodigingen en save the date ook allemaal in het zwart/wit was, zo bleef ik in dezelfde stijl.


Shannon en Stanley heten ze, maar ze worden samen Shanley genoemd, en dat past natuurlijk helemaal hier, anders werd het te groot ook. Deze letters zijn van de Action.
Hartjes van Studio Light.


Deze foto heb ik uitgeprint met de selphi printer, dit was van hun huwelijks aanzoek vorig jaar, jeetje wat is de tijd dan weer zo snel gegaan. Weet het nog goed, we wisten natuurlijk dat ze gevraagd werd en ze belde ons toen op op een zomeravond, wij waren in de keuken druk aan het opruimen van het slijpwerk van manlief. Ze begon het te vertellen, en ja dan komen de tranen weer.


Gefeliciteerd is van Carlijn Design, en juli of 21 is van Ali en van Elisabeth Design, waarvan ik helaas de letter A van kwijt ben...of dit nu met de verhuis gekomen is, gok van wel...echt jammer.


En hier gedoodeld met een witte gelpen, hetzelfde als wat op het dsp staat.



Zie je dat geinig stelletje daar?? Zitten ook voor altijd aan elkaar vast hihihi.
Ik weet nog niet wat ik ermee doe, maar vond het wel leuk het op de foto erbij te zetten.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


 

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart maar wat ik vooral zo knap vind is dat je je doodletekst zo mooi regelmatig hebt geschreven! Heel mooi gedaan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie foto en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stelletje , voor altijd met elkaar verbonden vind ik beter klinken dan vast aan elkaar.
    Je kaart voor de bruiloft is prachtig.
    Geniet nog alle dagen van de foto s .
    Gister nog weer foto s gekregen.
    Blijft leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi romantische kaart en wat heb je mooi gedoodeld Elly. Wat leuk dat ze op jullie (34-ste) trouwdag getrouwd zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en toepasselijk kaartje heb je gemaakt Elly. Met veel mooie details ook! En wat grappig: 'Shanley.' 😄 Al met al leuk gedaan!
    Nog een fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergave kaart met hele mooie details Elly!
    Wat een leuk toepasselijk setje, geketend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk Elly! Mooie foto heb je gekozen voor de kaart.
    En dat stelletje is ontzettend geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart voor hun huwelijk. Leuk met hun naam Shanley. Wat jammer dat je de letter a kwijt bent geworden, maar misschien kom je deze toch nog ergens tegen, omdat die ergens tussen is gerold.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart voor het bruidspaar Elly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, héél erg mooi.
    Je kan zien dat je dit kaartje gemaakt hebt voor, voor jou, hele dierbare mensen.

    BeantwoordenVerwijderen