Volgers

zondag 10 december 2023

Happy Christmas

Hoi hoi,

onze laatste uitdaging van dit jaar is Kerst met een vleugje roze.





En ik heb de sok van Marianne Design weer een gebruikt.
Dsp van  Stamperia en Maja Design.




Alle elementen komen uit het dsp van Stamperia.
Achter het hertje wilde ik takjes plakken, maar ik kreeg er maar twee gestanst en toen begaf mijn pons het. Dit bericht is aangemaakt op 25 juli..ik zou in september nog naar de beurs gaan dus wie weet scoor ik wel een nieuwe. Ik heb geen nieuwe kunnen scoren en de rest van de takjes nog bijgevoegd maar dit met een snijmal.


Tekst Santa zelf geschreven, hij bleef helaas wat te paars, terwijl de vulling toch roze wa

De meetlint daarachter is van Hornbach hihi, was met manlief mee en moest wat meten, en dacht ik kan dit thuis best gebruiken.
Die hier de cijfers van kerst tevoorschijn laten komen..slim toch.

Jullie mogen je kaartje HIER linken bij KIC.

Vele groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:


 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van het meetlint. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke details, leuke vorm en plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die sok Elly, mooi gecombineerd dat roze met kraft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de kerst sok mooi weten te pimpen. Heel mooi gedaan met al die details erop.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerst sok heb je gemaakt met een tintje roze.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi gedaan leuke details, zoals die meetlat van Hornbach...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha..... slimmerd! heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt deze sok en zo'n meetlint erbij is erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk. Roze met craft is een leuke combinatie.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen