Volgers

vrijdag 8 december 2023

Week 45

Hoi hoi,

week 45 bij de fb groep Scrappen en Beppen, opdracht was: Bijen.


Alles is van Craft Sensations.


Achter dit heb ik een boekje gestoken waar je wat in kunt schrijven of plakken.



De honinggraad los geknipt en her en der opgeplakt en ook gebruikt als reinforcements, dit zie je hieronder goed.




Ik wens jullie een fijn weekend, ik ga morgen met een paar vriendinnen naar de bios en wel naar Andre Rieu, vind het op tv altijd wel leuk om te zien nu ervaren hoe het in de bios is, 1 vriendin was al een keertje geweest en zei dat de sfeer heel fijn is en dat de bedoeling is dat je ook meegaat doen.
Heb er wel zin, jullie horen nog hoe het geweest is.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Gaaf gemaakt Elly leuk het bijen thema, veel plezier dit weekend. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is leuk geworden, mooi kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige pagina en zomerse kleuren en heb ik zo weer zin in de zomer.
    Geniet van het concert in de bioscoop.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geheel is het geworden.
    Het doet door de kleur geel echt zomers aan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Elly
    Met die bijtjes en honingraad
    Wat gezellig naar een concert in de bioscoop, geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ben zo benieuwd naar je André Rieu ervaring, ik vind het ook zo leuk en sfeervol op tv maar veel te duur om naar een echt concert te gaan. Bios is dan een prachtig alternatief. Is dat bij Pathé? En wat een leuke mooie kaart, dat honingraat ook, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje. En veel plezier bij Andre Rieu.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooierd met de bijtjes en honingraat! Veel plezier in de bios met je vriendinnen, heel benieuwd hoe je dit ervaar?! Alvast een fijn weekend Elly,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, die opdracht is wel geslaagd volgens mij ! Heel erg leuk. En ik ben benieuwd hoe het was in de bios

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie creatie met het bijen thema helemaal gelukt zo te zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Best een lastige opdracht, ik vind bijen meer bij het voorjaar of de zomer passen.
    Daarom des te knapper dat jij er zoiets moois van gemaakt hebt.
    Hoe was André Rieu?

    BeantwoordenVerwijderen