Volgers

vrijdag 1 december 2023

Kerst

Goedemorgen,

met het goede weer had ik kerst afbeeldingen zitten kleuren, en een paar weken terug ben ik even doorgegaan en heb kerstkaartjes gemaakt voor familie en buurtjes,



De afbeeldingen heb ik van een vriendin mogen lenen, Het hondje en het varkentje zijn van Penny Black en het jasje van Heco Arts. Ik heb ze ingekleurd met mijn brushmarkers.


Als basis een labelmal van Ali en het dsp is van Craft Sensations, hetzelfde als wat ik voor die stapelalbum toen had gebruikt.


Cijfers zijn van Ali ook en alles wat gestempeld is, is van Amy Design en Craft Emotions.








Ze zijn wel schattig deze afbeeldingen.



Ondertussen heb ik al een zeer leuke kerstcreatie gemaakt voor Renate wat we elk jaar voor elkaar doen, daar kon ik helemaal niet meer mee stoppen..maar daar moeten jullie nog even op wachten, die ga ik laten zien op kerstavond... en daar het nogal veel is zal ik deze ook in gedeeltes die week laten zien.

Ik wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer super leuke kaartjes gemaakt en de afbeeldingen zijn prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes zij het geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat zijn ze leuk en wat heb je supermooi ingekleurd Elly 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie labeltjes, leuk met de schattige stempeltjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke creaties en zo mooi qua kleur!!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke labels en een vrolijk stempeltje heb je er voor gebruikt , en ook prachtig ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke labelkaartjes, Elly
    Mooi ingekleurd ook!
    Daar ga je velen blij mee maken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super gave tags Elly mooi

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gave kaartjes heb je gemaakt Elly.....wat heb je mooi ingekleurd! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh wat een leuke kerstkaartjes en zo mooi gekleurd ook !
    Ik ben benieuwd naar je volgende creatie !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn super schattig, de afbeeldingen🥰.
    Mooie creaties met het mooie dp en de vakjes met label erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat zijn ze allemaal leuk geworden. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zijn heel leuk geworden. Ben benieuwd naar je kerstcreatie voor Renate.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen