Volgers

zondag 3 december 2023

workshop

Goedemiddag,

gistermiddag hadden we een workshop bij mij thuis, met vriendinnen een kerststuk maken.

Dit deden wij altijd elk jaar, maar door de corona hebben we een paar jaar stil gelegen, en we zeiden we pakken het weer gezellig op, en gezellig dat was het zowieso.


Alle spulletjes komen van de Action af, en de gedroogde bloemen van een tuincentrum.
Ik had eerst een andere kerstbal, maar die was tijdens het erop zetten gesneuveld..maar gelukkig heb ik zowieso genoeg ballen in huis...maar die ene was juist wel heel mooi..


En hier hoe het met de lichtjes eruit ziet. Het staat al zo gezellig in huis ook.


En daar ik zo snel was, had ik nog een ring in huis die ik ook opgepimpt heb, ook alles van de Action, en dit voorbeeld zag ik eens op internet voorbij komen, vond dat zo leuk. En dit stukje staat hier op tafel, ik ben er helemaal blij mee.


En hier het resultaat met het licht aan.
De overige creaties zijn van mijn vriendinnen, met gezellig een appelflap erbij en gluhwijn hebben we een zeer geslaagde middag gehad.




Ook mooi allemaal. We waren wel later gestart want we zaten bij een keukendealer al 4 uur in de stoel...we hadden tijd maar de tijd ging ineens wel erg hard..maar dat heeft niet te lijden gehad met wat wij allemaal gemaakt hebben.

We zijn op zoek naar een andere keuken en onze keuken is geen kleintje, en zijn al bij meerdere geweest..we weten precies wat we willen, maar het kostenplaatje wil ook iets...maar we gaan er voor het einde van het jaar er wel zeker aan uit komen..spannend ook weer.

Groetjes,

wens jullie een fijne zondag,

Elly

fb pagina:



 

15 opmerkingen:

  1. Wauw Elly, jij bent ook van alle markten thuis. Wat mooi allemaal en het ziet er zo professioneel uit. Wat leuk zo'n kleine slee helemaal als kerststuk opgemaakt en ook die gnome met zijn " ballonnen " in die ring is keigaaf. Hoe lijm jij die ballen op elkaar? Met een lijmpistool gaat dat niet toch, of zijn ze van kunststof? De creaties van je vriendinnen zijn ook top, vooral die met het frame met gaas vind ik gaaf en wat gezellig, appelflappen met glühwein en samen freubelen. Zeker in ere houden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Prachtige creaties heb je gemaakt.
    Succes met het uitzoeken van een nieuwe keuken, een heel gepuzzel is dat.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze geweldig mooi gemaakt Elly…

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kerststuk leuk met de slee en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie mooie stukken gemaakt. Heel leuk zo verschillend. En succes met de keuken uitzoeken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kerststukken hebben jullie allemaal gemaakt, zo verschillend allemaal.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn jullie creatief bezig geweest en zo te horen was het nog gezellig ook bij jullie.
    De resultaten zijn allemaal prachtig geworden..
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creaties hoor, zo leuk om te doen ook en gezellig met meerdere vriendinnen! De resultaten mogen er zijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly

    Wauw wat een prachtige kerst creaties allemaal.
    Dat is niet zo aan mij besteed geloof ik hihi.
    En wel ook erg gezellig om dat samen te doen.
    Ja het zijn dure tijden en het is ongelooflijk wat je nu betaald voor een nieuwe keuken.
    Suc6 en het zal zeker goedkomen .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creaties, die slee is heel mooi en de rong en …. Heel mooi werk !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstcreaties heb je gemaakt en met je nieuwe keuken zal vast wel goed komen.
    Succes en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kerstcreaties Elly en succes met het uitzoeken van een keuken.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke creties allemaal, de ring van de action heb ik ook staan om aan te kleden. Erg leuk met dat gnoompje.

    BeantwoordenVerwijderen