Volgers

woensdag 31 januari 2024

Kerstalbum deel 2

Goedemorgen,

en dan zien jullie hier de andere deel van dat mooie album van Scrap Unlimited.


Deze klapt heel leuk open ook, alleen het cardstock vond ik persoonlijk iets te dik, waardoor het moeilijk allemaal open bleef staan.


Het kan helemaal plat, maar met foto's maken en met 1 hand lukte het niet zo goed.


Links achterkant 2 pagina/album en recht het begin van de laatste ofwel 3de pagina.




Dit was ook heel verrassend, net of er allemaal doosjes inzitten.
En op deze soort van doosje had je ook weer een flapje die open kon doen.
Dus bewerkelijk qua plakken was het wel, maar dat gepuzzel om zo zuinig mogelijk te doen is superleuk vind ik.



Op de bovenste twee foto's heb ik dus de flapjes opengedaan.


De achterkant van de laatste pagina.



Ik zag dat ik nog leuke stempeltjes had van dit ginger bread poppetjes, deze gestempeld op kraft, alleen het strikje ingekleurd en op een leuk vlaggetje geplakt.


De achterzijde van dit album. Het is echt zo mooi papier.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

12 opmerkingen:

  1. In 1 woord…fantastisch mooi! O nee dat zijn 2 woorden 😃
    Wat heb jij jezelf lekker uitgeleefd, zo’n verassende details…prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie, al die leuke details top Elly!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.... jij bent hier echt een kei in! Wat mooi gedaan, Elly! Ik geloof graag dat het een gepuzzel was. Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dit tweede deel, Elly
    Wat een kijkplezier zegm je hebt je helemaal uitgeleefd met al die vakjes en flapjes, prachtig geheel
    Houd jij dit album voor jezelf of ga je het kado doen?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deel 2 is ook prachtig Elly wat een gaaf papier toch, super weer........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie creatie met deel 2 ook weer heel mooi design papier en leuke details en plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit tweede deel is prachtig om te zien. Het lijkt me allemaal wel heel bewerkelijk maar je hebt het heel mooi gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n prachtige creatie weer Elly en wat 'n werk! Maar dan heb je ook wel wat... 👏 Erg mooi DP ook.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig cadeau en wat heb je er iets moois van gemasky. Ik heb met plezier je berichtjes bewonderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit deel is prachtig met mooie details. Je ziet wel dat ik ook achterloop met reageren, hihi...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen