Volgers

vrijdag 2 februari 2024

Schoonzoons

Goedemorgen,

Begin en eind januari waren onze schoonzoons jarig en daar had ik deze kaarten voor gemaakt.


Heb voor beiden hetzelfde gemaakt, zat in mijn map te neuzen en kwam toen dit model tegen, ooit jaren geleden eens gemaakt en bewaard, van wie dit was dat weet ik niet, had ik niet opgeschreven.
Maar dit is een 30x30 vel en deze wordt zo gevouwen.
Alleen het kraagje dat had ik wel zelf erbij verzonnen, en moest ik wat lossnijden om het zo te kunnen krijgen.



In de binnenzijde een kaartje gedaan waarop we iets konden schrijven.

Er wordt vaak gevraagd wat ik met mijn projecten doe of ik ze zelf hou of weg geef. Als ik ze maak heb ik er vaak geen doel voor, dus de projecten blijven in huis. Toevallig laatst een paar weggegooid en er staat nu een krat vol waarmee ik niet weet wat ermee aan moet. Weggooien is zonde..dus even kijken wie ik er blij mee kan maken. Of ik geef tussendoor weleens wat weg.

Groetjes Elly,

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Wat zijn deze overhemden ontzettend leuk zeg!!!
    Vandaar dat ik het bij kaartjes maken houd, heb afgelopen jaren wel wat grotere dingetjes gemaakt maar het meeste ligt al lang in de kast…jammer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zo'n overhemd kaart.
    De binnenkant is verrassend vind ik. Volgens mij maakte ik ooit ook zoiets.
    Het is net een echt overhemd, wat netjes opgevouwen is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartjes Elly!! Supermooi! Ik ken het model wel, maar niet als kledingstuk versierd aan de buitenkant!
    En wat zonde van al je werk, als je er geen doel voor hebt. Jeetje, dat had ik niet verwacht. Ik vind het soms wel jammer dat ik al mijn creaties opstuur of weggeef, maar als dit de andere kant is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer super leuk deze kaartjes , mooi gedaan met de buitenkant! Misschien eens vragen bij een verzorgingshuis in de buurt of een zorgboerderij of een andere organisatie ( kerk) die mensen verrast met een kaart of andere creatie, zo jammer als het blijft liggen of zelf moet weg gooien. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes, Elly
    Daar zullen je schoonzoons blij mee zijn
    Ik maak niks meer voor de voorraad, maar tegenwoordig weten de mensen mij te vinden als het om kaarten gaat,misschien inderdaad eens rondvragen in je buurt of bij een verzorgingshuis o.i.d
    Weggooien is jammer toch?!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie overhemden kaarten.
    weggooien van je mooie projecten is jammer! weggeven lijkt me beter.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes met het overhemd patroon leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaarten. Hebbze toch maar even gekopieerd
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 super gave en geweldige kaarten heb je voor hun gemaakt Elly...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten heb je voor je schoonzoons gemaakt.
    Ik schrik ervan dat je zelfgemaakte creaties hebt weggegooid, dat is toch eeuwig jammer! Je maakt zulke prachtige dingen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele aparte creaties zijn dit ook weer Elly, mooi gedaan zo!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaarten en een geweldig leuk model. Ga ik onthouden voor de mannenkaarten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen