Volgers

vrijdag 11 oktober 2024

Label kaart

Hoi hoi,

ineens kreeg ik inspiratie door een creatie wat ik van Renate had gekregen.

Ze had iets met labels gemaakt en vanuit daar ben ik zelf verder gegaan en deze creatie voor Wilma gemaakt. Die zo ontzettend pech had met hun huis, en ik eindelijk even op gang kwam om iets te maken. 


Labels zijn van Studio Light dacht ik en ik heb papier van Scrap and Me hier gebruikt.



Deze extra label zit link aan de zijkant verstopt. En het is idd super nieuws dat je weer in je eigen huisje mag zijn.


En deze label zit aan de rechterzijde verstopt. Ja een klok, dat is ook toepasselijk, het heeft al zolang geduurd.



Op dit vaasje heb ik een roze strikje geplakt. En achter het vaasje zit ook een klein kaartje geschoven.


Deze tekst zegt ook al genoeg.



Dit vond ik ook een mooie tekst, emailen is goed, maar niks is beter dan een kaartje te sturen, en ik heb het met liefde gemaakt, ineens was ik weer heerlijk bezig ermee en was ik ook zeer tevreden met het eindresultaat.

Ik heb nog regelmatig dat mijn hoofd echt vol zit, en dat ik even een stapje terug moet proberen te doen, ik denk ook altijd ver vooruit, maar je gedachten opzij zetten is niet altijd even gemakkelijk.
Zeer binnenkort zitten we in Spanje, en daar zijn we beiden en onze vrienden ook want we gaan gezellig weer met zn vieren erheen er echt aan toe.
Hij is goed aangekomen, had Wilma al laten weten.

Zag dat mijn fotorolletje online was gegaan, dus nu staan er 3 dgn achter elkaar nu iets...komt als je dingen ver vantevoren maakt en inpland dan gaat er weleens wat fout.

Groetjes Elly
fb pagina:

 

4 opmerkingen:

  1. deze is leuk geworden ! mooi gemaakt, veel details, op verwerkt, geslaagd
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi drieluikje met de label met het mooie papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi hoe je met de labels een kaart hebt gemaakt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie, Elly
    Heel mooi gemaakt met die labels
    Doe rustig aan want je hoofd is erg belangrijk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen