Volgers

donderdag 10 oktober 2024

Reuzenrad

Goedemiddag,


ik kom even tussendoor piepen, gisteren op mijn vrije dag heb ik veel uurtjes in mijn hobbyhok gezeten en deze creatie gemaakt waar Darline afgelopen zondag een live mee gaf.


Hier zie je de kaart plat liggen, ik heb dsp gebruikt van ScrapBoys.


Ipv labels heb ik voor hartjes gekozen, omdat ik ineens wist voor wie ik deze creatie ging maken.
Wel leuk hoor de hartjes bengelen een beetje. Dus er is beweging in de kaart.




En hier zie je dan hoe de kaart is als je de label omhoog trekt.


Deze tekst komt uit een leuk boekje, waarvan ik dacht deze teksten komen heus nog wel eens van pas.


En hier dan de label waar je aan moet trekken.



Ik ben er wel eventjes zoet mee geweest, had ook geen goede passer om de reuzenrad goed af te tekenen, Die waren al oud en iets kapot, dus die eens een keer opnieuw aanschaffen.

Als jullie de live willen zien hoe dit gemaakt wordt dan kun je hem HIER vinden.

Groetjes Elly DT KIC

fb pagina:


 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig reuzenrad met al die details!
    Toen ik dat kaartje las met Midden in de nacht wakker bellen moest ik meteen aan mijn vader denken. Die viel een keer midden in de nacht en belde me toen wakker!
    Je schrikt wel als midden in de nacht je telefoon gaat gelukkig viel het allemaal mee!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen